"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Interjú Sáhó Péterrel

2016. április 16. - Dharman

Arra gondoltam, hogy ha már egy egész napot szentelünk Sáhó Péternek a blogon és ünnepeljük a születésnapját, akkor jó lenne egy kicsit megismerni, mert a többségünknek fogalma sincs arról, hogy ki ő. Feltettem hát neki pár kérdést, melyekre mindenféle hezitálás nélkül válaszolt ez a remek ember.

 

K: Kedves Péter! Szólthatlak Péternek? Ez a valódni neved? Sáhó Péter?

V: Természetesen ez a valódi nevem.

K: Mi volt a neved az óvodában?

V: Óvodában még a lánykori nevem használtam, ami Sáhó Péter.

K: Mi volt a jeled az óvodában?

V: Tutaj

K: Mikor döntöttél úgy, hogy mégsem leszel űrhajós?

V: Két éve kellett szembesülnöm a ténnyel, hogy nem lehetek űrhajós...sajnos ebbe azóta se tudtam beletörődni.

K: Ettél már lekváros gombócot?

V: Ettem, sőt lekvár nélkülit is!

K: Reggel, vagy este fürdesz?

V: Amikor akarok...van, hogy reggel, van, hogy de.

K: Mi a kedvenc részed egy macskán? Miért?

V: A jobb oldalon alulról a harmadik bajusz. SZIGORÚAN szemből nézve!!! A másik oldalon csak hitány macskabajusz van.

K: Aludtál már kényelmetlen ágyon, majd másnap gondoltál-e arra, hogy többet nem akarsz azon az ágyon aludni, csak ha tényleg nincs más választásod?

V: Aludtam már kényelmetlen ágyon, de hálistennek mindig volt másik választásom másnap, így nem kellett ezen agyalnom.

K: Ha muszáj lenne választanod, melyiket néznéd végig: a Barátok köztöt, vagy a Frizbit Hajdú Péterrel? (az összes eddig leadott részt)

V: Tekintettel arra, hogy Barátok közt részből több van lassan mint csillag az égen a másikat választom...persze kellő mennyiségű alkohol társaságában vállalnám csak.

K: Mi az, amire büszke vagy?

V: A baráti társaságomra, mert szinte mindenki lájkolta már a Hereföldet!

K: Vágtál már disznót?

V: Vágtam, de sajnos még nagyon fiatal voltam és nem ihattam a többiekkel.

K: Ha lenne időgéped és vissza utazhatnál az időben, mikorra utaznál vissza és hova?

V: Egy régi disznóvágásra, hogy ihassak a többiekkel.

K: Melyik a kedvenc filmed?

V: Mivel nem nagyok az igényeim filmek terén ezért sok van. Nem tudnám megnevezni melyiket szeretem a legjobban.

K: A vasárnapi nyitvatartást, vagy a vasárnapi nyitva tartást szereted?

V: Szerintem ez most emútnyócév vagy a gyúrcsány monnyonle….ebben nem vagyok most biztos.

K: Mennyi szabad tárhely van jelenleg a számítógépeden?

V: A C:-n 84 GB a D:-n 734 GB….még új a gép.

K: Egy úszómedencébe három cső torkollik. Az első kettőn a medencébe befolyik a víz, a harmadikon pedig kifolyik belőle. Egyedül az első csövön keresztül a medence 2 óra alatt telik meg, a másodikon keresztül 5 óra alatt, a tele medencéből pedig a harmadik csövön át 10 óra alatt tud kifolyni az összes víz. Mennyi idő alatt telik meg a medence, ha egyszerre mind a három csapot megnyitjuk?

V: 1 óra 40 perc, de aztán piszok gyorsan el kell zárni mert kifut!!!!

K: Mégis hogyan mutatnád be magad azoknak, akik nem ismernek?

V: Ha én más volnék és be akanám mutatni engem másnak akkor meghívatnám magam egy sörre és sörözés közben megismertetném engem magammal...vagy magam engemmel?

12921082_1245308168831532_252086692_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr948631510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása