"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Én vagyok Gyurcsány bűntudata

2019. január 11. - Dharman

Szóval a minap, álmomban egy kis falu közösségi házábn voltam és magyarázkodtam, több soron bocsánatot kértem valami miatt a többnyire idősebb, nyugdíjas hallgatóság előtt. Még talán soha nem történt velem olyan, hogy más testében vagyok álmomban, de az álom végén ledöbbentem, mivel kiderült, hogy nem is én vagyok én, hanem bár én beszélek, ezek az én gondolataim, de Gyurcsány Ferenc testében. Álmomban még soha nem éreztem magam ilyen nyomorultul és máig nem tudom mire vélni ezt az egészet. 

Köszönöm a figyelmet!

14344917_1080446555376325_7828078897498656922_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr4014556898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása