"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Emlékezzünk: LOST promók

2014. november 20. - Dharman

Kevés olyan sorozat van, amely az évadok alatt annyira megtalálja a hangját, hogy arra akár egy brandet lehet építeni. Ennek több oka lehet, van, ahol a csatorna nem bízik a sorozatban és idő előtt elkaszálja, de olyan is rengeteg akad, ahol megvan a jó ötlet, de a kivitelezés tele van hatalmas bakikkal. Az ABC anno már leszállította nekünk a Twin Peaks c. kult sorozatot és jóval később megérkezett a Lost is hozzájuk, ami legalább olyan jól sikerült és szerencséjére a csatorna bizodalma és reménye is megmaradt, így jóval hosszabb életet élhetett. Elég sok olyan sorozattal találkoztam, amihez rengeteg minőségi promót készítettek, de az adott részek egyáltalán nem durrantak nagyot. Ha példát kellene felhoznom, a Fringe szinte minden promója olyanra sikerült, hogy tűkön ülve vártam 4 évig a következő részt, ami persze többnyire csalódást hozott, ahogy végül maga a sorozat is. A Lost abban a szerencsés helyzetben volt, hogy a (többségében) mesterien megírt részek mellé igen rafinált promókat is összehegesztettek nekünk. Ez az állítás pedig hatványozottan igaz az utolsó évadra. Az indulásának 10. évfordulója alkalmából már kétszer is jelentkeztem írással. Első ízben a részek ismertetésével, aztán a Lost és a buddhizmus kapcsolatával. Ez alkalommal elhoztam az utolsó évad részeinek a beharangozóit és bónusznak egy két igen kreatív anyagot. 

lostlogo.jpg

Kezdjük az elején. Ez a videó volt a briteknél a sorozat indulása előtt a kedvcsináló. Itt nagyjából még azért imádkoztak a készítők, hogy az első pár rész után ne vegye le a csatorna a műsorról és, hogy kitaláljanak valami hihető magyarázatot a jegesmedvére és a szörnyre, ami a dzsungelben fákat tép ki és pilótákat akasztgat a fákra.

A 6. évad premierje felé haladva persze már nem a szörnyeteg volt a legnagyobb gondjuk, hanem az, hogy a többi több száz nyitva hagyott kérdésre valahogy megadják a választ. Nagy levegőt vettek tehát, készítettek egy összefoglalót egy OneRepublic számra (a következő videó), elkészült az epikus sakktáblás promó (a 2. videó), aztán elkezdték hergelni a jó népet az évad elindulása után, hogy itt aztán fogtok kapni válaszokat, csak győzzétek pipálni őket. 

A Sundown talán az egyik fénypontja volt az évadnak, meg is bolondították egy kicsit a beharangozóját:

Nagyjából itt indult el a féktelen őrület, ahogy azt ezzel a remek Pendulum számmal is érzékeltették a videó alatt:

A 14. részből mindjárt 2 promót is készített az ABC, 10/10-es mindkettő:

Az utolsó rész promója a végső finálé előtt:

Aztán egy rakat videó, hogy kellően megágyazzanak a lezárásnak:

Végezetül pedig itt egy humoros videó, ami nagyjából leírja, hogy milyen sokkon esett át a Lost-os rajongótábor az utolsó rész után:

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr786918531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása