"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Hasznos japán kifejezések tanodája

2011. július 31. - Dharman

Felsőbb parancsra elszenvedtem azt hogy kényszerítettek arra, hogy elhozzak nektek egy ilyet ezen a szép délutánon:

例文:

昨日、家の猫はトラックに轢かれて、下水溝に落ちてしまいました。3時間後やっと這い出られたけど、すぐ隣の男の子に去勢されました。家の猫にとってすっごく大変な日でしたね。

A helyes megfejtők között értékes vizsladisznókat sorsolunk ki!

Hajrá!

(írta és rendezte: Vendégblogger Orsolya)

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr736584505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hitokiri 2011.08.07. 09:48:33

Tegnap a macskánkat elütötte egy kamion, és a szennyvízcsatornába pottyant. Három óra múlva végül ki tudott mászni, de a szomszéd fiú azonnal kiherélte. Rémségesen szörnyűséges nap volt ez, a macskánk számára. Ja ,a megfejtendő szó a "kyosei" = kasztrálás, kiherélés. Kérem a vizsladisznómat moooost!!! \(^_^)/

Vash 2011.08.07. 11:36:28

Nocsak, végre rászántad magad, hogy megfejtsd? :D Jó sok időbe tellett :) Nyereményed: http://www.youtube.com/watch?v=Bf2DR571bn4&feature=player_embedded

Orsolya Károlyi 2011.08.07. 15:22:52

Pedig már épp az előbb készítettem elő a borotvapengét. Gondoltam valamivel le kell vezetni a hosszú megfejtetlenségből fakadó fájdalmat. KÖSZÖNÖM!

Hitokiri 2011.08.08. 10:56:35

Hát el voltam eddig tiltva a megfejtéstől :P Mert ugye a játékban a Hereföld ZRT munkatársai, és azok hozzátartozói, szobatársai, vizslái és gyilkos bálnái nem vehetnek részt. Nyereménynek meg mégis inkább a vizsladisznót... :D

Vash 2011.08.08. 11:19:39

Amióta olyan sűrűn posztolsz, mint Orsi, már nem bánom azt sem, ha legalább egyszer-egyszer tarkítod a blogot a kommentjeiddel :)

Hitokiri 2011.08.08. 19:24:34

Na ezt megkaptam :D De persze jogos :) Akkor ezentúl mindet én fogom megfejteni :D Még azt is, amelyiket én írom :D

杏桃来春 2012.06.16. 18:34:41

宦官 (かんがん): eunuch :)

Vash 2012.06.17. 10:36:01

nagyszerű!!! :D
süti beállítások módosítása