"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

FRINGE évadzárás

2011. május 03. - Dharman

Ágyaztam a promót, megnéztem és érzem jó lesz ez az évad, ahogy az évadzárórn is tetőpontra fog hágni a hangulat. Tudjuk, hogy megkapták a kövi évadra a berendelést, szóval biztos lesz cliffhanger is. Pénteken tehát évadzárás, jövőhéten pedig darálást kellene rendeznem.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr946584387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csandi 2011.05.03. 13:19:22

bazzmeg. ez kibaszott kemény. kb 1 éve mondta haverom, hogy nézzem ezt a sorozatot, mert fasza. Megnéztem az első részét, de az elég gagyi meg nyálas volt, úgyhogy hanyagoltam a dolgot. De kb 2 napja mondta hogy van benne párhuzamos univerzum meg mindenféle überbrutális gigamega állatság, úgyhogy elkezdtem nézni. Ez a videó is megerősített abban, hogy ez a sorozat sci-fi mániásoknak egy álom. :D

Vash 2011.05.03. 13:35:04

Az első pár rész után én is abbahagytam anno, aztán az első évad végeztével egyben néztem meg az egészet és úgy már fogyaszthatóbbnak tűnt. A második évadot is egyben nyomtam végig, de ott már nagy volt a kísértés, hogy hétről-hétre nézzem a 3. évadot:)Annyi a baj a sorozattal szerintem, hogy némelyik színész nagyon nem illik bele a képbe (mostanra mondjuk már megszoktam őket) és sok helyen nagyon X-akták koppintás. Mindent összevetve viszont nincs még egy ilyen sorozat (a Weedsen kívül), amit várnék és néznék.

Araniel 2011.05.03. 20:19:21

Áhh...nem lehet kihagyni!!! Barna Betty :DDDD Fú...legyen már péntek.
süti beállítások módosítása