"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Hollandia vs Spanyolország

2010. július 12. - Dharman

Sokak szerint minden idők legszánalmasabb foci vb-je tegnap végre-valahára véget ért. Engem nem nagyon tud lekötni ez a sportág, nem értem mennyivel különb, mint bármelyik másik, ám, mivel (állítólag) két év múlva vége a világnak, talán ez volt az utolsó vb, amit láthattunk. Homályos emlékeim szerint a tegnapi döntő volt az első focimeccs, amit végignéztem. Nézzük hát, mi is történt. A tovább gomb után, persze :)

Kiemelkedő színészi játékok, kaszkadőröket megszégyenítő műesések, brazil szappanoperákat porig alázó dráma, és lagymatag vuvuzela koncert jellemezte a spanyol matadorok és a holland füvesek elkeseredett összecsapását. A válogatott több tagját is jelölném Oscar-díjra legjobb női mellékszereplő kategóriában - de nevük ismeretének hiányában eltekintek ettől.

Az ötödik sárga lap után kezdtem élni a gyanúperrel, hogy talán én tudom rosszul a szabályokat, és nem a gólokat kell gyűjteni, hanem a kis sárga cetliket. Mivel a csapatok b@sztak gólt lőni, 2¤15 perc hosszabbítás követte az előző 90 percnyi tömény szenvedést.  Azoknak a szerencséseknek, akik lemaradtak eme csodálatos mérkőzésről, íme az eredmények:

Hollandia - Spanyolország

Szabálytalanságok: 28 - 18

Sárga lapok: 8 - 5

Piros lapok: 1 - 0

és végül...

Gólok: 0 - 1

A focit tehát a spanyolok nyerték, a bunyóban viszont jól láthatóan a hollandusok győzedelmeskedtek.

Érdekesség még, hogy a tegnapi meccsen átlagosan 10 percenként született egy újabb sárga lap - ez az arány az '53-as Angol-Magyar összecsapáson még a gólokat jellemezte. Hát mondja valaki, hogy nem degradálódott a foci...

Gyász.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr526583331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cella 2010.07.12. 10:33:28

Én asszem akkor vesztettem el végképp a fonalat, amikor a németek magukhoz képest, és az addigi vb-s (egyébként bravúros) teljesítményükhöz képest szánalmasan teljesítettek a spanyolok ellen. Van valami ezekben a spanyolokban. Egy német-holland döntőt asszem szívesebben néztem volna, talán színvonalasabb is lett volna. Én csak a mostohaöcséim reakcióit hallottam a történtekről, majd egyszer belenéztem, 100. perc, 0-0......... De jó, hogy ezeket amúgy is érdekli a foci, és de jó, hogy betoltak előtte pár sört, amúgy ők se hiszem, hogy élvezték volna, így se nagyon, a hangokból ítélve...

Julcsi 2010.07.12. 13:45:33

Hát én ezt is kihagytam, valahogy találtam jobb programot:) Azért köszi, hogy utólag megtudhattam hogy nem hagytam ki semmit. Neked meg többet kéne írnod, mert jól csinálod:)

Vash 2010.07.12. 17:34:41

Én sem tudtam volna jobban jellemezni a látottakat:D Pacsi! és gyász :D
süti beállítások módosítása