"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Japán napok a Vásárcsarnokban - Élménybeszámoló képekben

2010. július 11. - Dharman

Vash úr reklámozta a fenti eseményt, de neki sajnos nem sikerült eljutnia, viszont engem érdekelt, hogy mi is lesz ott. Hitokiri úr szerencsére eljött velem, és ez azért is volt nagyon jó, mert mindent lefordított nekem, amit kértem:). Sajnos ez esti eseményekre már nem tudott elkísérni, ezért abból kimaradtam. De majd legközelebb:) Mivel én nem vagyok nagy Japán szakértő, teljesen laikusként érkeztem, és az első meglepetésem az volt, hogy a program kiírás ellenére, mennyire kevés nézni való akadt. Persze ettől még izgalmas volt, és meg is mutatom képekben, hogy mit láttam.

Volt kendo bemutató, ahol gyerekek, fura hangot adva ki, egymásnak estek két fa micsodával:

Kendo bemutató

Voltak még mindenféle könyvek, amiket meg lehetett venni, érdekes és fura témákban:

Könyvek

Láttam nagyon szép bonsai növényeket, és orhideákat:

Bonsai Orhidea

Ihattam volna finom japán teát, de nem voltam szomjas:

Tea

Aztán egy kardos fickó miszlikbe aprított valami papír izét:

Japán kard bemutató

Hívtak tanulni japán nyelvet:

Japán nyelv tanulás

Vagy hogy utazzak Japánba:

Utazás

Aztán  vásárcsarnokban találtunk valamit, ami nem a Japán naphoz tartozott, de nagyon érdekesnek találtam:

Gomba

Ez kérem szépen egy gomba, ami nem ehető, de találó latin neve van:)

Összességében ennyire lebilincselőnek találtam a Japán napot:

Bilincs

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr246583321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cella 2010.07.11. 13:32:27

A kendósokat ismerem, barátom haverja (mindketten TKBF-esek) hozzájuk jár, legalábbis akinek mikrofon van a kezében, azt felismertem :D Kegyetlen :D

Hitokiri 2010.07.11. 13:49:55

Közben megfejtettem a gomba latin nevét: szemtelen/szemérmetlen/szégyentelen f@sz :D Ja, és wikipédia szerint ehető :) A bilincs honnan van Julcsi? :)

Cella 2010.07.11. 15:20:26

Jah, és az nem papírizé, hanem gyékényrúd, amit ugyanolyan nehéz szétvágni, mint az izmokat egy ember karján vagy lábán... Csak nem raktak gondolom bele semmi olyat, ami a csonthoz hasonlít, így annyira nem is nagy cucc, bár állítólag tényleg nehéz szétvágni egyetlen mozdulattal :)

Cella 2010.07.11. 15:23:32

A fa micsoda pedig bambuszkard, shinai ;) És igen, a kendósok ordítoznak harc közben, de ez majdnem minden harcművészetben/küzdősportban így van :)

Hitokiri 2010.07.11. 16:45:32

Abszolút nem nehéz szétvágni a gyékényt egy mozdulattal - több mozdulattal már nehezebb lenne :D Igazából ha már megtanultad úgy tartani a kardot, hogy az élével vágj (ez nem annyira egyszerű, mint amilyennek hangzik :P) akkor már könnyűszerrel elmetélsz egy gyékényt is :) A kendósok ordítozását meg én fölöslegesnek tartom abban a formában ahogy ők csinálják :)

Cella 2010.07.11. 18:08:06

Jó, úgy értettem :) Tehát technikailag nehéz :)
süti beállítások módosítása