"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Én alapvetően bírom az ajándékokat - Kortárs finn gyermekvers

2015. augusztus 16. - Dharman

Én alapvetően bírom az ajándékokat,
de amikor azt mondom, hogy légyszi
ne vegyél semmit, akkor tényleg légyszi
ne vegyél semmit, mert tudom, hogy
egy századik hűtőmágnessel térnél vissza,
vagy egy kulcstartóval, amely a te nyaralásodat
jelképezi, meg azt, hogy én mindeközben itthon
rohadtam azzal az akváriumnyi hallal,
melyet szintén nem kértem, de kaptam, mert
nem mondtam el minden alkalommal elég meggyőzően,
hogy én bizony nem szeretem az olyan unalmas állatokat,
mint a halakat, meg azokkal is csak a baj van, mint azzal a tucat
kerti törpével, amit karácsonyra kaptam, és muszáj a kertben
tartanom őket, hogy lásd,
pedig azóta a fűnyírás is szopás.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr607710968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása