"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

S. András esete a náci gumissal

2014. május 09. - Dharman

Ez nálam mindennapos. Csak a legizgalmasabbakat kiemelve:

Ma a Spárban, fizetésnél:

- Supershop kártyája van? Én egyébként egy állaterőszakoló Jobbikos vagyok.

- Persze, tessék. Egyébként azokat utálom, mint a szart.

Tegnap a Burgerben:

- Kér mellé ketchupot? Egyébként én egy pedofil neonáci vagyok.

- Azt utálom, mint a szart. Egyébként van Supershop kártyám is, elfogadják?

- Utálja a pedofil neonácikat? Szuper, elfogadóhely vagyunk, akkor kérem a kártyáját.

- Ja nem, a ketchupot utálom.

Két hete a kávézóban:

- Sok tejjel kéred?  Elmondhatom egyébként, hogy szerény személyem egy retkes, lopós, zsidó-hippi.

- Nem kérek tejet köszönöm, tejallergiám van és megfosat minden tejtermék. Egyébként én is egy retkes, lopós, zsidó-hippi vagyok.

A februári influenzaszezon idején a patikában:

- Ugye nem allergiás a penicillinre?

- Ne is folytassa, kitalálom: maga egy libsi, raszta, füves, rocker.

- Majdnem: Egy cigánygyűlölő, skinhead, diszkós vagyok.  Engedje meg, hogy én is kérdezzek: Utál mint a szart?

- Majdnem: inkább, mint a fost.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr326586221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása