"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Levelet kaptunk: "-Tól Dr.Anthony Shepherd, kedvesen válaszol."

2012. február 16. - Dharman
Kedves Barátom.

Én Dr.Anthony Shepherd, menedzser Számviteli Audit Department of Credit Suisse Bank,
itt England.I írok neked egy üzleti javaslatot, hogy lesz egy óriási elony, hogy
mindkét us.In én osztály, hogy a menedzser Greater London Regional Office, rájöttem
összeget £ 16,5 millió (tizenhat millió, 500 angol font) egy fiók tartozik egyik
Külföldi vásárlóink ??késo Business Mogul Mr.Mosies Saba egy milliárdos, a zsidó
Mexikóból, hogy áldozata volt egy helikopter lezuhan az év elején, megölve ot és
családi members.Saba volt, 47-év-old.Also a chopper idején az összeomlás volt a
felesége, a fia, Ábrahám (Albert) és lánya-in-misszió lehetoségeit és feltételeit.Az
kísérleti is megölte.

A választás a kapcsolatot akkor is felkeltette a földrajzi adottságai, ahol élsz,
különös érzékenysége miatt az ügylet, és a titoktartási herein.Now bankunk már várja
minden a rokonok, hogy jöjjön fel a követelés, de senki nem végzett that.I
személyesen pervesztes lett megtalálását a rokonok, igyekszem Ön hozzájárulását
mutatjuk be, mint a közeli hozzátartozók / Will kedvezményezett az elhunyt úgy, hogy
a bevételt e számla értéke 16,5 millió fontot is fizetni Önnek.

Ez kerül folyósításra, vagy megosztani ezeket a százalékokat, 60%-én és 40% you.I
biztosította a szükséges jogi dokumentumokat lehet használni biztonsági másolatot
készíteni ezt az állítást vagyunk making.All van szükségem, hogy töltse ki a neveket
A dokumentumok és legalizálja azt a bíróság itt kell bizonyítania Ön, mint a
törvényes beneficiary.All kell nekem most a becsületes együttmuködést, a titoktartás
és bizalom ahhoz, hogy lássuk, az ügylet through.I garantálja, hogy ez alatt hajtják
végre a törvényes rendszer, amely megvédi a felhasználót a megsértése a törvény.

Kérjük, adja meg az alábbi, mint már 7 napon futtatni through.This nagyon sürgos
PLEASE.
Kedvesen válaszol az én privát e-mail van: dr.antonnshepherd@yahoo.com

1. Teljes név ..............................
2.A Közvetlen Mobil száma ........................
3.Your Kapcsolat Cím ...........................
4.occupation :................................
5.Your Age :................................

Miután ment keresztül módszeres keresést, úgy döntöttem, hogy Önt abban a reményben,
hogy megtalálja ezt a javaslatot interesting.Please a visszaigazoló e az üzenetet,
és jelzi a kamat ellátják Önt több information.Endeavor, hogy tudassa velem a
döntést nem tartja meg vár.
Kedvesen válaszol az én privát e-mail van: dr.antonnshepherd@yahoo.com Megköszön ön is várható a kedvezo választ.

Üdvözlettel,
Dr.Anthony Shepherd

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr906584819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hitokiri 2012.02.16. 13:01:42

I is akar tizenhat millió, 500 angol font, please. Why I nem kap levél, mint this. Shepherd bácsi küld me pénz kedvesen very sürgos now én privát bankszámla van. 60%-you és 40% én a big lofaszt! 100%-én és you can csókol enyém ass. Üdvözlettel, Sir Lord Hitokiri von Battousai, Duke of Kisalföld
süti beállítások módosítása