"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Problémamegoldó rovat: Not Giving a -F@ck-!

2012. január 11. - Dharman

Ideges Ön? Aggódik a gazdasági helyzet miatt? Félti munkahelyét? Retteg, hogy mi lesz majd, ha leáll a BKV? Magas a telefonszámlája? Úgy érzi, minden a pusztulás felé tart és ez felőrli szépen lassan az idegeit?

Van megoldás!

Ahelyett, hogy elmormolna csendesen egy imát Orbán Viktorért, hallgasson inkább Jon Lajoie régi tanácsára és meglátja:

Rögtön megváltozik az élete!

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr436584731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vash 2012.01.11. 14:44:12

Csak az a baj, hogy Viktor bá' is így oldja meg a problémákat és ha mindenki szarik mindenre, az úgy nem jó :D DE én itt akkor ki is teszem a pontot. PONT! :D és inkább éneklek egy dalt a tavszról...

Vash 2012.01.11. 14:46:57

http://www.youtube.com/watch?v=Zuw0KL5BUjM :D

hosokawagracia 2012.01.11. 14:54:54

Gondoltam hogy ez elő fog jönni, és valahol azt is sejtettem (a békaemberekkel való találkozással ellentétben), hogy te fogod összehozni. Én nem vagyok politikus, és a saját lelki békém érdekében úgy érzem jogomban áll leszarni mindent, amin nem tudok különösebben változtatni amúgysem. Na ezzel próbálj meg vitatkozni. :D

Vash 2012.01.11. 15:00:12

Én már kimondtam a PONTOT a tavaszi dal előtt.:)
süti beállítások módosítása