"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Ami anno lehet kimaradt...

2011. április 10. - Dharman

No nem az itthon is sugárzott Dragon ball-ból, mert az elcsípett képkocka az itthon leadott (délutáni matinés) verzióban is benne van, csak tessenek kikockázni. Hanem arra gondolok, hogy olyan gyorsan tűnik fel és tűnik el a (fiatalkorú) lányka cicije, hogy az már-már skandalum! A biztonság kedvéért a tovább mögé rejtem és felhívom a tisztelt olvasó figyelmét, hogy olyat lát a tovább mögött rajzolva, amivel az index velvet blogja is tele van, csak eredeti kivitelben (ha a plasztikázott ciciktől eltekintünk) és akkor még a mindenféle lejárató blogokról nem is beszéltem. Igen, tényleg csak ennyi a mai poszt!

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr786584309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annie Rider 2011.04.10. 18:08:35

FAKE!

Vash 2011.04.10. 18:10:18

Lópikulát! :P

Annie Rider 2011.04.10. 18:24:52

Na ne mondd, látom, hogy te rajzoltad!

Vash 2011.04.10. 18:26:53

Tévedés! Én mentem oda és húztam le róla!
süti beállítások módosítása