"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Gyermeknevelésről, röviden

2010. szeptember 11. - Dharman

Olyannyira röviden, hogy fogadjátok szeretettel ezt a kis idézetet egy anyuka blogjáról, majd pár képet tőlem:

"Az hagyján, hogy beleevett a macska kajájába, de kifolyatta a kedvenc Yves Rocher-s tusfürdőmet a fürdővizébe. Arról nem is beszélve, hogy úgy harap, mint egy krokodil, és körbepisili a lakást."

[slideshow]

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr696583551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilla 2010.09.11. 10:42:34

Ezek a képek nagyon állatiak, de az idézet sem kutya. Őszinte vallomás egy elfodulatlan szülőtől. LOL

Vash 2010.09.11. 10:44:42

Én akkorát nevettem...körbepisili a lakást:D

Matics Klara 2010.09.11. 10:52:53

Nem rossz a szöveg, de a fotóóók..........hát én azoktól vagyok kész. :-DD

Vash 2010.09.11. 11:15:47

Remélem én ilyeneket azért nem fogok csinálni a gyerekkel :S
süti beállítások módosítása