"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Kreatív Blogger díj

2010. szeptember 04. - Dharman

Nem is tudom mekkora megtiszteltetésben van részünk (mivel még nem hallottam erről a díjról :P), hiszen megkaptunk egy vándor díjat, méghozzá a Kreatív Blogger díjat. Nagyon szépen köszönjük a felajánlónak, Sándornak, aki egy kiváló filmes blogot vezet és igen színvonalas kritikákat/ismertetőket ír!

A díj szabályai szerint először kell írjak 7 rám jellemző dologról.

  1. Szeretek Japánnal kapcsolatos dolgokkal foglalkozni.
  2. Amikor korán kell kelni, akkor félálomban szitkozódom.
  3. Nem vagyok túl magabiztos...általában...azt hiszem...
  4. Nehezen tolerálom az embereket, akik túlbonyolítanak mindent.
  5. Muszáj, hogy minden nap egyek húst.
  6. Nem szeretem az állatokat a lakásban és ha nem tudnak egy helyre sz*rni, akkor a lakás körül sem.
  7. Sok embert nagyon szeretek (még ha ezt feléjük nem is mutatom ki) és rossz lenne, ha nem lennének.

 

Most pedig tovább kell adnom a díjat valakinek. Ez a valaki, pedig Norbi, aki az Alkotó Szándék blogot vezetgeti és bár jó ideje eltűnt, de az eddigi munkája részemről elismerésreméltó és várom a legújabb írásokat. Legyen ez a díj tehát egy kis buzdítás. (remélem még nem ajánlotta meg neked senki :P - nem láttam kitéve a logóját, szal gondolom nem:))

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr566583535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annie Rider 2010.09.04. 19:40:48

Gratu! :) Asszem megérdemelted.

Vash 2010.09.05. 00:50:18

áááá ugyan máááár! én egy szar alak vagyok és egyébként is "mit keresek én itt" "takarodjak"! お馬鹿ちゃん。:)

Annie Rider 2010.09.05. 10:31:53

:D Hát az tény, hogy szar alak vagy. De biztos van olyan, aki szeret. :D

Vash 2010.09.05. 11:08:15

én tudom, hogy van!!!

Cella 2010.09.05. 17:51:46

Erre muszáj volt azt válaszolni, hogy NEM-NEM-NEM!!! :P De azért... tudod... <3 :D

Vash 2010.09.05. 21:09:06

Erre muszáj azt válaszolnom, hogy http://www.youtube.com/watch?v=du9RIh5YV1s :P De azért... tudod... <3 :D

Cella 2010.09.05. 22:10:22

Hát... Kössz :D Nah holnap suliban :D
süti beállítások módosítása