"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Programajánló a jövő hétre

2010. július 11. - Dharman

A jövő hét az egyik legjobb hét lesz program szempontjából, és persze ez lesz az a hét, amikor nekem munka ügyben el kell utaznom külföldre, és ezért fájó szívvel, egy jópárat ki kell hagynom:(. Még mielőtt nagyon megsajnálnátok elárulom, hogy ezen a héten nem unatkoztam. Sikerült megnéznem az Alkonyatot, de úgy döntöttem, ezzel már nem kínzok tovább senkit. És végre eljutottam a Kobuciba, amit mindig ajánlok, de még sosem voltam. Goulasch Exotica koncerten voltam, ez az együttes népdalokat dolgoz fel, nagyon évezhető formában, nekem bejöttek. Az is kiderült, hogy az egyik énekesük Maszkura, akiről eddig azt hittem egy együttes, ami igaz is, de az Maszkura és a Tücsökraj. Szóval Maszkura egy fura fickó, aki egyfajta népdal, rap keveréket nyom, és Erdélyből származik, ezért néha Románul énekel, egész jól.

Szokás szerint kezdjük mozival. A hét preimer filmje egyértelműen a Shrek 3D-ben, és itt szerintem a 3D-n van a hangsúly, mert a legutóbbi részről már nem lehetett azt mondani hogy jó. Azért meg fogom nézni, megint várok jelentkezőt, aki eljön velem, hétvégén már itthon leszek:).

A hét fesztiválokban is bővelkedni fog, lesz egyrészt EFOTT, ahol az utolsó pár évben én is voltam, és nagyon király, aki tud menjen! Igaz idén kicsit meszze, Orfűn lesz. Ha valaki megy annak szombaton az OTP Junior Koncert Arénában Vad Fruttikatra kell mennie helyettem:) A másik nagy fesztivál a Hegyalja Fesztivál, ahol szintén nagyon jó koncertek lesznek, csak egy fellépőt hiányolok, a Vad Fruttikat:) De tudom, hogy miért nem lesznek ott, azért mert Csütörtökön Veszprémben lesznek a Utcazene Fesztivál-on.

És még azért sem lesznek, mert szerdán a Zöld Pardon-ban lépnek fel. És ha már ZP, akkor ajánlanám pénteken a NILS együttest, akik színtén jó zenét játszanak. Ahova még hívtak, az az Isten Háta mögött nevű zenekar koncertje, akikről, még soha nem hallottam, de gyorsan meghallgattam pár számot, nem rosszak. A Dürrer kertben lesznek péneteken, és azért nem linkelek semmit, mert most éppen szünetel a honlapjuk, de a Facebook-on fenn van a koncert, mint esemény. Ha már említettem Maszkurát, meg a Tücsökrajt, őket a Kobuci kert-ben lehet meghallgatni, szintén pénteken. Aki egy igazán elvont élményt szeretne magának, annak ajánlom a Korai Öröm nevű zenekart, ők a Gödör-ben lesznek pénteken. Ahogy hallgatja őket az ember, előbb utóbb egy másik dimenzióba kerül, és mintha be lenne lőve vonaglik a zenére, nekem már volt benne részem, és nagyon érdekes. Ja és esküszöm semmiféle kábítószer hatása alatt nem álltam:)

És még mindig Vad Fruttik, nem tudom ki tudja, de van az együttesnek egy embere, aki nem lép fel a színpadon, még is, aki imeri a Vad Fruttik tagjait, őt is ismeri. Ezt az embert Döme Petinek hívják, és festőművész. Végre Pesten is lesz kiállítása, ami 17-től lesz megtekinthető a Kertész29 Galériában, ami a Kertész utca 29-e szám alatt található. Én idáig fényképen láttam a képeit, és tuti elmegyek megnézni élőben is, mert nagyon jók.

Ennyi amiről már tudok, és még ki tudja mennyi van, amiről nem, de a lényeg, hogy a jövő héten senki sem fog unatkozni, főleg hogy a foci VB-nek is vége. Talán ma az utolsó meccset megnézem, és a Spanyoloknak fogok szurkolni. Ja, erről jut eszembe, tegnap a Morrison's 2 -ben voltam, és ott is lehetett focit nézni, ráadásul 500 forintért eszméletlen jó koktélokat kevernek. De most már tényleg búcsúzom, jó szórakozást mindenkinek:)!

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr326583327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cella 2010.07.12. 10:29:26

A Morrison's-ban csak este 9-ig tart ez az olcsó ár :D Ha már fesztivál, bár nem ezen a héten lesz, hanem a jövő héten: http://www.negyedikkoztarsasag.hu/blog/2010/07/09/egy_gyere_ivadra_a_batyus_galoppra
süti beállítások módosítása