"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Heti programajánló

2010. június 20. - Dharman

Úgy néz ki az időjárás ezen a nyáron nem kedvez a fesztiváloknak, és a szabadtéri programoknak, de nem baj van VB.  Akit esetleg nem érdekel a foci, annak is sok jó program akad. Sajna a jövő hétre is esőt mondanak az időjósok, de hátha nem lesz igazuk.

Heti mozi premierek

Ha az idő mégsem lesz esőmentes, akkor irány a mozi! Az én érdeklődésemet, egy ígéretes film premierje keltette fel, a címe Ha/Ver.  Ráadásuk Nicolas Cage is játszik benne, ezért én biztosan megnézem, ha valakinek van kedve csatlakozni jelentkezzen!

Film ismertető itt

Aki 3D-s élményre vágyik, az nézze meg a Toy Storry harmadik részét. Gyengébb gyomrúaknak javaslom, hogy valami gyógyszer vigyenek magukkal, mert a 3D élmény bizony erős hányingerrel járhat, én már csak tudom:)

Film ismertető itt

Aqua World Castrol Cup

Ha valaki még is a foci világbajnokságot szeretné nézni, de érdekes környezetben az megteheti ezt az Aqua World-ben, vagy a Kobuci kertben.

Koncertek a héten

És ha már Kobuci, akkor hétfőn foci helyett inkább Qumby koncert:). A ZP-ben, a héten fellépők közül, én két zenekart ismerek, az egyik természetesen a Kiscsillag, ők szerdán lesznek. A másik zenekar a Maszkura és a Tücsökraj. Na őket még nekem nem sikerült hallanom, de a baráti körömben nagy rajongók vannak, és valószínű pénteken végre én is eljutok a koncertjükre.  Akinek más zene kell, az nézze meg itt , mit találhat a hétre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr596583259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cella 2010.06.21. 08:49:58

Pénteken mozi? Előtte/utána az ígért vezetés :D

Julcsi 2010.06.21. 12:34:15

Benne vagyok:)
süti beállítások módosítása