"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Nyár van, és semmi baj...

2010. június 13. - Dharman

Utólag is elnézést, de a Strip generator nem támogatja a hosszú ő és ű betűket :P

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr956583239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vash 2010.06.13. 08:43:51

...olvadok, mint a vaj. és már 8-kor fent van a lázam az egekben XD Holnap átadhatod üdvözletem Mireisznek, mert hogy így nem megyek be vizsgázni, az tuti :)

Matyi 2010.06.13. 18:55:01

Pedig biztos tájékoztatna az ilyenkorra vonatkozó beöntési trükkökről... :D Jobbulást!!!

Vash 2010.06.13. 20:33:18

Az biztos, de az is biztos, hogy az én ánuszomat csak bentről kifelé hagyhatják el a dolgok és nem fordítva :)

Hitokiri 2010.06.13. 20:35:53

Na...hazaérek, látom van 3 komment, gondoltam a bejegyzésemmel kapcsolatban, de mindenki csak téged sajnál :D Lázasnak lenni nyáron? Gyász. Na gyógyulj meg, és akkor megnézem az alien 3,4-et. :D

Vash 2010.06.13. 20:43:51

Na fasza...:D Hát a bejegyzésedről: az első tetszett (bár nem hiszem, hogy elfűtik a plusz pénzt :P). A második viszont már olyan negatív lett, hogy jajj :D Az ékezetekre meg lehet használni paintet :D Egyébként mi az a strip generator?? tudom, hogy belinkelted, de nincs kedvem angol honlapokon fordítgatni :P Ugye milyen kötekedő vagyok még így is? tudom, tudom... de ennél már csak rosszabb lesz:)

Hitokiri 2010.06.13. 21:58:21

Hát...a strip generatorral ilyen gyökér rajzokat lehet csinálni, mint amilyet én is elkövettem. A bkv meg igenis van akkora f@sz, hogy fűti a buszt, ezt péntek reggel 9-kor tapasztaltam meg :P (Ma meg azt, hogy az új sofőrt úgy állítják munkába, hogy nem mondják el neki, hogy merre kell mennie a busznak :D) Paintet meg használjon, akinek 2 anyja van :D

Hitokiri 2010.06.13. 22:38:24

:D Jelentkezz be kommentelés előtt...szerkesztőként csak nem néz spamnek a wordpress :) Örülök, hogy tetszett neked a rajz...az én munkám ebben csak annyi, hogy a listából kiválasztottam a figurákat meg a szövegbuborékot, majd beírtam a saját szövegemet...bárki meg tudja csinálni :)

Hitokiri 2010.06.14. 09:51:50

belinkeltem a bejegyzésbe :) de akkor ide is: http://stripgenerator.com/
süti beállítások módosítása