"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Heti programajánló

2010. május 19. - Dharman

Arra gondoltam készítek egy is programajánlót erre a hétre, hátha valaki ki akar mozdulni, dacolva az időjárással, és az azzal járó rosszkedvvel, és úgy dönt csak azért is jól fogja magát érezni.

Heti Mozi premierek:

A hét egyértelmű mozi filmje, a Robin Hood, Russel Crowe, és Cate Blanchet főszereplésével. Annak ajánlom, aki nem unja még az újabb Robin Hood feldolgozást, én őszintén szólva leragadtam a Kevin Costner -féle verziónál, persze nem miatta, hanem Alan Rickman szenzációs alakítása miatt.

Ha valaki még is inkább másra vágyik, akkor nézze meg a Budapest című, brazil-portugál-magyar filmet. A történet egy Brazil íróról szól, aki véletlenül kerül Budapestre, és ez megváltoztatja az életét. Az összefoglaló, valami elgondolkodtató filmet sejtet.

Ha unjuk az emberi történteket, akkor nézzük meg egy teknős életét a Hihetetlen utazás című dokumentumfilmben.

Aki valami nagyon komolya vágyik, annak a Rendészet, nyelvészet című román filmdrámát ajánlanám, ez a film 2009-ben díjat nyert a Cannes-i filmfesztiválon.

Amit én biztos meg fogok nézni, az az Emlékezz rám Robert Pattinsonnal, kíváncsi vagyok mit tud ez a fickó, amikor nem romantikus vámpírt alakít.

Mozi műsor itt 

Heti fesztivál ajánló

Rossz időjárás ide vagy oda, csütörtökön kezdődik a Pannónia Fesztivál, Várpalotán. 3.900,-ft-ért, a hazai zenei élet legtöbb zenekarát meghallgathatja az ember, szerintem tényleg megéri, én tavaly voltam, és nagyon jól éreztem magam.

PAFE program itt

 Heti koncert ajánló

Ha valaki nem akar messzire utazni egy koncert kedvéért, az mehet a Kobuci Kert-be pénteken este, Belga lemez bemutató koncertre.

Koncert ajánló itt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr466583125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása