"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Interjú "Dogennel"

2010. február 23. - Dharman

 

Sanada Hiroyuki még új a Lost stábjában, de a sajtósok kérdéseit úgy kezeli, mint aki már a kezdetektől fogva tudná, hogy mi is a csízió.
Ez pedig azt jelenti, hogy nem igen fogtok sok spoilerbe futni alább a karakterével kapcsolatban. „Ő egy misztikus figura” mondja Sanada nevetve.
A színész természetesen nem kezdő. Tucatnyi filmben játszott már, mint például Az utolsó szamuráj, Rush Hour 3, Speed Racer. Az elkövetkezendőkben kikérdezzük, hogy mit gondol a showról, szerinte hogyan fog alakulni és milyen a fogadtatása Japánban.

Zap2it: Hogyan jött ez a szerep?

Sanada: A producerek egy nap felhívtak és felajánlották nekem Dogen szerepét. Dogen egy japán férfi a szerep szerint, aki a szigeten él. Nagyon meglepődtem, mert még soha nem szerepeltem sorozatban, az USA-ban. Annyit tudtam, hogy a Lostban nagyon színvonalas párbeszédek vannak és erős színészi gárda dolgozik benne. Szóval meglepődtem és izgalommal töltött el.
Nem tudtam semmit a karakteremről. Találkoztam Carltonnal és Damonnal a Disney stúdióban és ők meséltek nekem a karakterem sztorijáról. Nagyon sok mindent kérdeztem is tőlük, mert sok sztereotípia él a japánokról a nyugaton és ezeket szerettem volna kiölni a karakteremből. Japánban kezdtem színészi pályafutásomat és kényes vagyok az ilyen dolgokra. Ezt le kellett ellenőriznem. Szóval sokat kérdeztem és ők egyből válaszoltak is… Ezután úgy gondoltam, hogy megbízhatok bennük a végeredményt illetően és igent mondtam a felkérésre. Elég sokára kaptam meg ezután a szövegemet. Közben másfél hónapot az addig leadott részek nézésével töltöttem. Mindegyiket megnéztem a szövegemre várva.

Zap2it: Ez segített neked? Úgy gondolnám, hogy segített megérteni a karakteredet, hiszen az egész életét a szigeten töltette.

Sanada: Igen. A karakteremnek van jó pár titka, szóval jót tett, hogy megnéztem az eddigi részeket. Élveztem. Rájöttem, hogy tényleg egy nagyszerű sorozatról van szó. Nagyon magas a színvonala.

Zap2it: A „Lost” népszerű Japánban?

Sanada: Nagyon! Az előző este jöttem vissza Tokyó-ból. Elég sok rendezvényen, sajtókonferencián, talkshowban vettem részt Carltonnal. Nagyon jók voltak a visszajelzések. Meglepődtem, hogy milyen népszerű Japánban a show. Szép nagy ott is a rajongótábora.

Zap2it: Még hány részben szerepelsz az évad során?

Sanada: Nem mondhatom meg pontosan, hogy hány részben, de azt talán elárulhatom, hogy már nincsenek jeleneteim.

Zap2it: Még néhányban akkor benne leszel. Ugye?

Sanada: Néhányban, igen.

Zap2it: Mit gondolsz Dogenről és a motivációjáról?

Sanada: Japánban született és valahogy a szigetre került. A feladata, hogy tanulmányozza a szigetet.
Nagy a küldetés iránti hűsége és a sikerért képes is áldozni. A küldetés sikeres elvégzése a legfontosabb a számára bármi áron. És tud valamiről…[nevet]

Zap2it: Szerinted Dogen hol helyezkedik el az Othersek hierarchiájában? Nagyobb a hatalma, mint mondjuk Bennek (Michael Emerson) vagy Richardnak (Nestor Carbonell)?

Sanada: Nem tudom, hogy milyen a viszonya, vagy, hogy többet tud-e mint a többiek és hogy ez fontos-e egyáltalán. Mindenesetre ő egy fontos embere a szigetnek. Igen. Nagyon titokzatos. [nevet] Még számomra is nagyon misztikus figura volt. Minden héten, amikor olvastam a szövegemet, nagyon megdöbbentem, „Ah, Atya ég!”. Nagyon élveztem olvasgatni a szövegeket.

Zap2it: Szerinted megváltozott Dogen véleménye Jackről (Matthew Fox) miután az le akarta nyelni a mérget a "What Kate Does" c. epizódban?

Sanada: Igen…nagyon sok jelenetem volt Jackkel és Sayiddal [Naveen Andrews]. Ők ketten a legfontosabbak (Dogennek).

Zap2it: Ők azok, akik a leginkább számítanak?

Sanada: Igen. És nagyszerű színészek, szóval szerencsém volt. Jól éreztem magam velük.

Zap2it: Azt lehet tudni, hogy Dogen mióta van a szigeten?

Sanada: Körülbelül 20 éve.

Zap2it: Anélkül, hogy túl sokat árulnál el, mit tudhatunk majd meg még a karakteredről?

Sanada: Kiderül, hogy miért jött a szigetre és mi pontosan a feladata.

Forrás:
http://tv.yahoo.com
Az interjút készítette: Rick Porter, Zap2it
Az esetleges félreferdítésekért elnézéseteket kérem!

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr806582825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsi 2010.02.23. 10:08:46

Akkor nem fog sokat szerepelni:S

Vash 2010.02.23. 11:39:13

Lehet csúnya véget ér :S

Vash 2010.02.23. 20:56:31

Ja-ja! annyit már látunk az előzetesből, hogy jack ismét végigordítja a részt, Locke mosolyog Kler pedig büntet
süti beállítások módosítása