"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Poszt szorgalmas, japánul tanuló kispajtásoknak: Kanji játék

2012. november 20. - Dharman

Az alábbi játékot Gábor blogolvasó (vagy nem) kispajtásunktól kaptuk. Játszatok ti is kanjis játékot, meglátjátok, szebb lesz az életetek, és a nap is ragyogóbban fog lesütni a harmatos őszi falevelekre. Itt a bizonyíték:

"Tegnap kipróbáltam, és mert ügyes voltam, nyertem nyomtatható kanji listát, meg origami shuriken hajtogatási útmutatót."

A kanjis játékkal itt tudtok játszani: http://anime-manga.jp/KanjiGame/Ninja/

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr636585319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

杏桃来春 2012.11.20. 14:43:05

Én is nyertem kandzsi listát, de még nem tudom, hogy mit kezdjek vele :)

Vash 2012.11.20. 16:23:13

Amiből sok van, azt adományozd el a szegényebbeknek :) Töltheted is a fejembe :P

杏桃来春 2012.11.21. 01:26:54

Lehet, hogy felajánlom majd valamelyik segélyszervezetnek :))

Melinda Albeker 2012.11.28. 13:10:06

küldd el nekem a legközelebbi csomival, mer' én tuti nem nyerek ilyeneket..:(
süti beállítások módosítása