"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Paródia délután: The Key of Awesome, Gangam style és társaik

2012. október 06. - Dharman

Ha elfáradtatok már a megfeszített tanulástól, vagy magatokhoz tértetek úgy-ahogy a gyilkos másnaposságból, kapcsolódjatok ki/regenerálódjatok néhány paródia videóval, mert az mindig jó. Segítségül egy csokorba gyűjtöttünk nektek néhányat, kezdetnek íme néhány The Key of Awsome videó:

Az első paródia a Call Me Maybe-hez készült. Be kell vallanom, egyben még nem hallottam a számot, de innen-onnan akaratlanul is a fülembe mászott. Nem tudom, hogy az eredeti videót találtam-e meg, mert annyira bugyuta hogy már felérne egy paródiával, de ami biztos, az a The Key of Awsome videója:

A végére hagytam a Gangam style paródiákat, amik készülnek folyamatosan, kinek örömére, kinek bánatára. Biztos vagyok benne, hogy csak ameddig ezt írtam, minimum 20 újabb paródia és cover készült. Minimum.
Eme két videót Boldizsárnak köszönhetitek (vagy nem), ő osztotta meg velünk Facebook-oldalunkon.

Először is a Klingon style, ami majdnem olyan zseniális, mint a Hitler-verzió, ha nem még inkább.

A végére pedig, ha még bírjátok, egy "zene nélküli" videó:

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr816585267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása