"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Béláim az Úrban

2011. június 06. - Dharman

Pap: Józsi fiam, te hiszel Istenben?
Józsi: Nem nagyon.
Pap: Én is ilyenformán vagyok. Meg is mondtam neki a múltkor, de őszintén.
Józsi: Az Úrnak?
Pap: Neki.
Józsi: Mit mondott?
Pap: Azt mondta, ne törődjek vele. Ő is ilyenformán van vele.
Józsi: Az Úr?
Pap: Az Úr.
Józsi: Nem hiszi, hogy van?
Pap: Nem. Például azt mondta nekem a múltkor, "tudod Bélám, én azt hiszem nincs az a teremtő erő, ami ennyi hülyét létre tudna hozni"………Józsi fiam, miért nem hiszel nekem?
Józsi: Hiszek.
Pap: Nem hiszel. Egy szavamat sem hiszed. Azt hiszed nem látom? Pedig becsületszavamra itt volt. És én megkérdeztem tőle, mondja meg de őszintén: Csoda ez, vagy hiba (mármint, hogy Józsi valami folytán várandós lett).
Józsi: És mit mondott?
Pap: Azt mondta nekem a Úr, -"ritka nagy marha vagy te Béla".
Józsi: Ezt mondta?
Pap: Ezt. És még hozzátette: -"Hát azt hiszed te vén marha, hogyha nékem végre valahára eszembe jutna egy valamirevaló csoda, akkor ezt pont ezeknél a kommunistáknál csinálnám meg? Hát azt hiszed, hogy olyan hülye vagyok, hogy pont a szocializmusban csinálok csodát? Hogy azt mondhassák „Isten nincs. Ipiapacs kimondtuk. Ezt a csodát is mi csináltukegy frászt nekik, de nem csodát" - mondta dühösen az Úr. Aztán megivott még egy hosszúlépést és elment.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr76584461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matyi 2011.06.06. 14:17:42

zseniális egy film. művelődés céljából tudom ajánlani mindenkinek:D
süti beállítások módosítása