"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Hasznos japán kifejezések tanodája (エピック・スプリング・スペシャル)

2011. március 18. - Dharman

酒乱アビ先生:

皆!おおい!!皆!!!俺のマダーファカー・エピック・スプリング・スペシャル歌を聞いてくれえええ。

春風は水をあふれさせる、花よ、花よ! すべての小鳥は、やどをえらぶ、花よ、花よ! さて私はいったい、誰を選ぼう、花よ、花よ? お前は私を、そして私はお前を、花よ、花よ! さて私はいったい、誰を選ぼう、花よ、花よ? お前は私を、そして私はお前を、花よ、花よ!

(A megfejtéseket kommentben nyomassátok, ahogy eddig is!:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr426584209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Google fordító 2011.03.18. 18:42:25

Tavaszi szél ♪ van elárasztó víz, meg virágok, meg virágok! ♫ ♪ Minden madarak, hogy vegye ki Yado, hogy virágot, hogy virágot! ♪ ♫ Nos voltam a földön, akik úgy döntenek, hogy virágot, hogy virágot? ♫ ♪ Ön és én neked, hogy virágot, hogy virágot! ♪ ♫ Nos voltam a földön, akik úgy döntenek, hogy virágot, hogy virágot? ♪ ♪ Ön és én neked, hogy virágot, hogy virágot! ♫

Vash 2011.03.18. 19:46:55

Tisztelt Google Fordító Úr/Hölgy! Munkája pontatlan ráadásul nem is terjed ki a teljes lefordítandó szövegre, így sajnos ezt nem tudom elfogadni :)

Hitokiri 2011.03.18. 23:17:50

Bevallom derekasan, én voltam :D Így aztán akkor se lenne elfogadható, ha pontos lenne a fordítás (hiszen a Hereföld blog szerkesztői és azok hozzátartozói a nyereményjátékban nem vehetnek részt). Azzal mentegetőznék viszont, hogy könnyezve kacagtam a "meg virágok meg virágok!" résznél, és bűnnek éreztem volna ezt az élményt nem megosztani a tisztelt olvasótáborral. UI: elfelejtetem mit akartam ide írni :D UI2: ja, megvan! UI3: Továbbra is epekedve várjuk a google-nál intelligensebb megfejtéseket :)

Orsi 2011.03.19. 08:51:42

Csak nem......:D

Orsi 2011.03.19. 22:56:35

Ha senki, akkor íme: A kifejezés: dühöngő részeg A dalocska:D Tavaszi szél vizet áraszt virágom, virágom Minden madár társat választ virágom, virágom Hát én immár kitválasszak virágom, virágom Te engemet, s én tégedet virágom, virágom Hát én immár kitválasszak virágom, virágom Te engemet, s én tégedet virágom, virágom Hány HERÉT kapok?

Vash 2011.03.19. 23:02:38

Lóf*aszt sem kapsz, nem hogy herét!:) 酒乱アビ先生: 皆!おおい!!皆!!!俺のマダーファカー・エピック・スプリング・スペシャル歌を聞いてくれえええ。 Ezzel mi lesz???

Orsi 2011.03.19. 23:10:59

Dühöngőmocskosrészeg Ábisensei: Embereeeek! Hééé! Embereeeek! Haaagasssátok máááá meeeg azén Mádáfákkááá EPIC tavaszi nóóótámat, eeeeee!!! Most pedig követelem a megérdemelt lóf*aszt.

Vash 2011.03.19. 23:13:23

Csak szeretnéd!HERÉT kapsz! :) (A megfejtés így már tökéletes:))
süti beállítások módosítása