"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Hasznos japán kifejezések tanodája

2011. március 11. - Dharman

アーコシュさん: 昨日、一日中ヴィジュラを嘗めていましたから、今日、のどから血反吐が出て来ました。

マラトン先生: 郭公が血を吐き出すと言う本を知っていますか。正岡子規の俳句の句集です。

アーコシュさん: 郭公もヴィジュラを嘗めていましたかなあ。。。

マラトン先生: 阿呆。。。

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr116584201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamaal 2011.03.12. 17:02:02

előre is nyasgem a szerzőnek ;) Ákos: tegnap egésznap vidzsura-t nyaltam ezért ma a torkombol véreset hánytam. Maraton mester: ismered a harkály vért okádik cimü könyvet? Masaoka Shiki Haiku gyűjteményét. Ákos: mi a harkály is vidzsurát nyalt netán? Maraton mester: hülye... -_-' amugy mi a tököm ez a ヴィジュラ?

Hitokiri 2011.03.12. 17:24:38

Nos...a 郭公 az inkább kakukk, mintsem harkály :) Másrészt megbízható forrásból úgy értesültem, hogy Orsi-sannal ketten találtátok ki az első mondatot (amit én utána japánra interpretáltam) :P Így aztán meglepőnek találom, hogy nem ismerted fel a VIZSLA szót :D (De azért mégiscsak sorry, mert tényleg nehéz volt, de sajna a japánoknak nincs külön szavuk a vizslára (a kínaiaknak van, de azt még nagyobb szemétség lett volna beírni :P)

Jamaal 2011.03.12. 18:11:53

valoban mi szültük azt a mondatot :P igy már rémlik. harkály, kakukk... krumpli, burgonya. egyre megy :D

Vash 2011.03.12. 19:22:41

Nekem idaig ez a kedvencem xDXDXD Grat Akos! XD ES gart Zoli a posytert!!

Hitokiri 2011.03.12. 22:02:18

Minden héten ezt mondod...hogy idáig ez a kedvenced :D

Vash 2011.03.12. 23:08:18

Tényleg? Akkor helyesbítek: ez az aktuális kedvencem :D De majd péntekre keresek valami mégjobbat és akkor az lesz :D
süti beállítások módosítása