"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Kérdés az Olvasóhoz

2011. február 24. - Dharman

Mivel a blog időnként foglalkozik ilyen-olyan sorozatokkal, kíváncsi lennék, hogy Ti miket néztek. Mi az all time kedvenc, mi az amit aktuálisan néztek és mi fogott meg az adott sorozatban. Sokan átesnek a ló túloldalára és tucatjával, gondolkodás nélkül nézik a kedvenceiket, vannak, akik szertartásszerűen, rajonganak egy-egy darabért és vannak, akik bevárnak egy-egy egész évadot és ledarálják egyben. Persze ott vannak azok is, akik  egyáltalán nem néznek semmilyen sorit. Te melyik típus vagy?

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr396584151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anselm 2011.02.24. 07:24:15

Hát én mindig találok valami új sorozatot. Amit aktuálisan nézek, a Fringe, How I met Your mother, Family guy, Big Bang theory. Viszont amit nemrég találtam sorozatok és ajánlok mindenkinek: Archer (Ha valaki szereti a kém-sorozatokat kicsit másképp) és az Episodes (egy óriási sitcom remek ötletekkel).

Julcsi 2011.02.24. 09:00:54

Én általában, több évados késéssel kattanok rá egy sorozatra, és aztán ledarálom az összeset, és mire a végére jutok és a folytatást kezdem nézni hetente, beleunok:) Persze addigra sikeresen ellaposodik az egész:) Idáig így jártam az Igy jártam anyátokkal:), a Helyszínelőkkel. A Lost jól csinálta, hogy időben abbahagyta. Most a Gyilkos Elmék a sláger, persze már az is szar, mert a CBS inkább csinált egy új sorit Suspects behavior címmel, ami dettó ugyanaz mint a másik, csak más szereplőkkel. Közben pénzügyi okokból írtják a szereplőket a régi sorozatból, szóval nem értem hogy mire jó ez.

Anna 2011.02.24. 12:20:13

Idáig a kedvenc természetesen a Lost. Mostanában ledaráltam a HIMYM-et és jelenleg a Fringe-t nézem :)

Vash 2011.02.24. 17:02:54

Állandó most nekem csak a Family Guy van és a Heti Hetes, bár mind a kettő egyre laposabb szerintem :S vizsgák végén darába ment nekem is a Fringe 2. évad előtte meg a High School of Dead c. sorozatot néztem meg. Szal Lost óta nem igen van semmi :) Egyszer-egyszer odaülök nézni a Való világot is, bár azon csak felidegesítem magam, szal inkább tanulok :)

Hitokiri 2011.02.24. 18:24:37

How I Met Your Mother, House, South Park, Dragon Ball Kai...ezeket nézem - már amikor vannak új részek :P

Mesi 2011.02.28. 20:46:53

A Dexter örök kedvenc, akárcsak a Family Guy. Mindkettőt bedaráltam, és most folyamatosan várom az újakat (bár a Dexter folytatásáról sajna még nincs infóm). Emellett Gossip Girl-t is nézek, mert még régebben belefogtam (fiatalság, bolondság xD). Unalmamban (mert telefonon néztem Family Guy-t és elfogyott) belekezdtem a telefonos American Dad nézésébe is... Valamint sok animét nézek egyszerre x3 (De inkább a filmeket preferálom - ha van rá idő *u*) (Egy évadot láttam a Vampire Diaries-ből, de azt hiszem nekem annyi elég is volt...) És biztos, hogy van még egy csomó dolog, amit kihagytam, mert hirtelen nem jut eszembe... It's a trap! :D Háhh, eszembe jutott még egy nagy kedvenc, amit a tesómmal szokásom nézni: Scrubs - Dokik. Ajánlom mindenkinek! ^^

Vash 2011.03.01. 12:25:20

A Dokik első pár évadját én is néztem, aztán meguntam :) Viszont eleinte nagyon tetszett a koncepció!
süti beállítások módosítása