"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Vidám hétfő

2011. január 17. - Dharman

A megfelelő hatás eléréséhez a következőket tessék elolvasni:

(^.^)

  • Feleség: Jobban szereted az Újpestet mint engem? Férj:lassan a Fradit is......
  • Nyuszika megy az erdőben, és találkozik a bálnával. - Te bálna! Neked nem a tengerben kéne lenned?? - De.
  • -Do you speak english ? -Yes! -Name? -Abdul al-Rhazib. -Sex? -Three to five times a week. -No, no...I mean male or female? -Yes, male, female, sometimes camel. -Holy cow! -Yes, cow, sheep, animals in general. -But isn't that hostile? -Horse style, doggy style, any style! -Oh dear! -No, no! Deer run too fast...
  • Három gyerek beszélget: - Én azért szeretem a Szandit, mert szépen énekel. - Én meg azért, mert szépen táncol. - Én meg azért szeretem, mert nyáron nem izzad bele a lábam.
  • - Te Ica, ma lehet, hogy menne a dolog. - Milyen dolog? - Hát a dolog. Ma menne, nem látod? Gyönyörű szép nap van odakint. - És? - Süt a nap, meleg van, a madarak énekelnek meg minden. Gyönyörű nap. Szép nap. - Mi a fészkes fenéről beszélsz Lajos?! - Ne izélj már Ica, hiszen Te mondtad, hogy egy szép napon fogod magad és lelépsz.

:-)

Ugye, hogy egyből jobb lett?

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr626584039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása