"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

A legvidámabb kanji ever!

2010. december 07. - Dharman

Már majdnem abbahagytam a magolást, amikor jött a suwaru ige a kanjijával és elvigyorodtam. A tanulás folytatódik! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr146583939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matyi 2010.12.07. 21:19:27

MIÉÉÉÉÉRT VIDÁM????? Én is akarok vigyorogni!!!

Vash 2010.12.07. 21:20:31

Nem tudom :D én tök boldog leszek tőle mindig, amikor meglátom :D Lehet ez már a végkimerülés jele, de nem érdekel :D

sandorkavargat 2010.12.08. 15:27:33

Howdy. Kívánj Karácsonyra, aztán pedig passzold tovább emberkéknek... :) http://sandorkavargat.wordpress.com/2010/12/08/karacsonyu-kivansaglista/ s küldd el a radmila.Morgan (at) gmail.com-ra... meg ilyesmi :p

Judit 2011.01.12. 14:54:35

Sziasztok!Mit jelent ez a 2 kanji???Nagyon tettszik és érdekelne,vajon mit takar.

Vash 2011.01.12. 15:07:02

Szia! A két karaktert úgy kell kiolvasni, hogy suwaru. Az első karakter a kanji, a második pedig a ru olvasatú hiragana. Ha hiraganával szeretnéd leírni, akkor így néz ki az egész: すわる (su-wa-ru). Maga a suwaru azt jelenti, hogy ülni. Ha csak magát a kanjit nézzük, akkor annak "za" az olvasata és ez így magában ülőhelyet jelent.

Isaura 2011.10.13. 15:59:42

Szerintem is szép kanji, mint sok másik is:)) Szerintem az "oyogu" igető kanjija a legvidámabb, mert logikusan érzékelteti, hogy mi történik a vízzel, amikor úszunk: a "mizu" kanjija előtt, illetve fölött látható picike vonások vízcseppekhez hasonlítanak, ezért azt érzékeltetik, hogy amikor úszunk, fröccsen a víz:))
süti beállítások módosítása