"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Heti Program Ajánló

2010. október 03. - Dharman

Azt a parancsot kaptam, hogy nekem minden héten programot kell ajánlani, szóval nincs mese ezen a héten is megteszem.

Lássuk mit adnak a mozikban:

Tőzsdecápák – A pénz nem alszik

A történet folytatódik, Gordon Gekko kiszabadul a börtönből, hogy ott folytassa, ahol abbahagyta. Persze aki nem látta az első rész, az nézze meg mindenképpen. Kíváncsi vagyok hogy felül tudja-e múlni az új rész a régit.

Pancser Police

Bevallom én nem rajongok az idióta amerikai zsaru vígjátékokért, de erről jó kritikát olvastam, ha esetleg valaki megnézi írja meg hogy milyen volt. Két pancser rendőr egyszer csak két menő zsaru helyébe kerül, és meg próbálnak úgy is viselkedni, persze ez nem olyan egyszerű.

A titkos átjáró

Egy új 3D-s animáció egy teknősről, aki a szerelmét keresi

Dumas

A három testőr írójáról szól a film, amiben kiderül hogy ezt a könyvet nem is egyedül írta

A csodálatos Univerzum

Ezt a magyar ismeret terjesztő filmet viszont meg fogom nézni, ahogy az a címéből is kiderül a világegyetemet mutatja be méghozzá 3D-ben. Láttam az előzetesét, és teljesen lenyűgözött ahogy a bolygók ott keringtek a moziterem közepén.

A tetovált lány

Ezt a filmet viszont megnéztem, és nagyon ajánlom mindenkinek, akinek elege van az amerikai akciófilmek kiszámítható történeteiből. Egy svéd-dán-német krimi, és bár vannak benne kifejezetten sokkoló jelenetek, a történet, és a színészi alakítás is lenyűgöző. Semmi kiszámítható nincs benne, és a történet sem a hagyományos krimi alapjaira épül, hanem a szereplők karakterét is gondosan kidolgozták. A tetovált lányt alakító Noomi Rapace, nem csak a külsejével, de színészi alakításával is felhívja magára a figyelmet.

Ha valaki bulizni akar:

Delirium Pub

A héten visszatértünk a méltánytalanul hanyagolt törzshelyünkre, ahol nem is annyira a zene, ( bár meghallgathattuk az aznap megjelent Vad Fruttik lemezt, köszönet ezért) hanem inkább az új „ital” újdonság vonta magára a figyelmünket. Állítólag Amerikából jött ez az új őrület, itthon nemes egyszerűséggel takony néven fut. Ez egy többféle színben kapható zselés trutyi, aminek a színét a enne lévő alkohol, és üdítő keveréke határozza meg. Én egy rumos kólásat ittam, és háát az állaga és az íze is mondjuk így érdekes. Kiskanállal kell kiszedni a feles pohárból, és elszopogatni, és ami a nagy előnye hogy jobban hat mint egy feles. Bátrak figyelmébe ajánlom:)

Szabad az Á

Ezt a helyet nemrég fedeztem fel, ahol is Hollywoodoo koncerten voltam. Ezt az együttest is ajánlom, nagyon jó koncertet nyomtak, és bár úgy mentem oda, hogy azt sem tudtam kicsodák, kiderült hogy jó pár számot ismerek tőlük:)

Könyv

Aki meg szeret otthon ülni:

És olvasni, az rendelhet egy csomó könyvet olcsón az Alexandrától, itt is ráakadtam valami érdekesre, a 3D nem csak a mozikat fertőzte meg, lehet kapni olyan füzetet, amiben egy szemüveg segítségével 3D-ben láthatod a képeket.

Zene

Végül, de nem utolsó sorban megjelent a Vad Fruttik új lemeze, a héten már letölthető a Dalok.hu-ról, és jövő héttől már cd formájában is hallgatható. Erről még fogok többet is írni, szerintem nagyon jó lett:)

Most ennyi, mindenkinek jó bulizást, mozizást, vagy olvasást!

És akkor búcsúzóul egy kis Hollywoodoo:

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr706583693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vash 2010.10.03. 18:17:03

Ejj-ejj! Természetesen nem "kell", de ha már van egy heti programajánló, akkor az legyen minden héten, mert biztos vannak, akik várják és akkor ezt hiába teszik, ha rendszertelen. Úgy ahogy részemről az is elképzelhetetlen, hogy a vidám hétfő csak kéthetente legyen...mi lenne a világgal, ha csak minden második héten lenne vidám a hétfő...

Julcsi 2010.10.03. 18:55:20

Igazából örülnék neki ha összejönne minden héten egy írásnyi programom:) De majd meglátjuk! Valamit minden héten ajánlok majd...

Vash 2010.10.03. 19:04:27

télire szerintem a könyvmegjelenések fognak beindulni. meg aztán mozi, Tv, rádió van egész évben, szal nem leszünk híján programoknak. Adventkor meg majd végig kell járni a vásárokat, hogy hol adják a legjobb forralt bort :).

Julcsi 2010.10.03. 19:14:51

hát majd igyekszem:) sok forralt bort inni:)
süti beállítások módosítása