"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Heti programajánló

2010. szeptember 20. - Dharman

Itt az ősz, és a szabadtéri programok már nem annyira kellemesek, ezért lassan olyan helyeket kell keresnünk, ami fedett, és meleg. Hogy milyen helyek váltják fel a megszokott nyári helyeimet, még nem tudom, ezért a mai program ajánlóm rövidke lesz.

A múlt hét nem hivatalos mozi ünnep volt, féláron lehetett mozizni, remélem ezt mindenki kihasználta. A 3D hódításba kezdett, és nagyon sokféle filmet nézhetünk ilyen módon. Nekem most a Garfield jutott. A dedalont már jó előre bevettem, kár volt, semmi extra látvány nem volt benne, a történet meg kifejezetten gagyi volt. De nézzük mit láthatunk a héten:

- Van egy francia filmünk Jean Reno-val, A belső kör a címe, és első olvasatra egy átlagos maffia film, nekem nem keltette fel az érdeklődésem

- A Babylon A.D. viszont annál inkább, mivel a Dick regényből készült Szárnyas Fejvadászhoz hasonlítják a történetét.  Ebből már kiderül hogy scifi-ről van szó, nálam a megnézős kategória

- Van még egy spanyol vígjáték, ami nem is annyira vígjáték, Kövéren szép az élet a címe. A történet elgondolkodtató, miért lesz kövér az ember? Ez már rég nem az evésről szól, hanem sokkal mélyebb okai vannak ugyanúgy mint a anorexiának, vagy a bulémiának.

- És az utolsó ajánlátom egy magyar ismeretterjesztő film A csodálatos Univerzum. Láttam az előzetesét, és arra gondoltam végre egy olyan film, amiért érdemes 3D-s moziba menni, gyönyörű látvány.

Aki még nem volt, szerdáig elmehet és megnézheti a 11. ARC kiállítást, sajnos erről én lemaradok:(

A jövő hétre ennyit tudok ajánlani, de...

Október 1-án jelenik meg a Vad Fruttik új albuma Fénystopposok címmel. Mint azt már említettem kicsit, vagy nagyon más lesz mint az eddigiek, kicsit komolyabb szöveg világgal, és alternatív rock-os zenével. Szerintem nagyon jóra sikeredett, de hallgassátok meg, és döntsétek el ti:) Az új album lemezbemutató koncertje Budapesten, október 22-én, és 23-án lesz az A38 -as hajón, tessék eljönni, minél többen:)

Így néz ki az új album:

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr896583581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása