"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

A szavazást lezárom!

2010. szeptember 11. - Dharman

Az olvasók beszóltak, hogy mit szeretnének és ehhez tartani is fogjuk magunkat. Azt még nem tudom, hogy hogyan, de ez legyen a mi problémánk. A lényeg, hogy a jövőben lesznek animés bejegyzések. Dögivel? Biztos nem, de lényegesen több, mint a múltban. Lesz agymenés is, bár másból sem áll a blog, de akkor ezt úgy veszem, hogy maradhat is így:) A japán kultúra is azért elég sok voksot kapott, így olykor-olykor be fogok posztolni egy nagyobb lélegzetvételű írást is ezzel kapcsolatban. Egyébként, aki szeretne olvasni tőlem premierben jkult cikket, megteheti, ha megveszi a novemberi Mondót. A következő nyomtatott cikk pedig, ha minden jól megy, akkor a januáriban lesz.

A könyves, filmes és magyaros bejegyzéseket sem fogjuk elhagyni, azonban akkor abból kevesebbet fogunk posztolni. Már kint van az új szavazást, melyet szintén vegyetek komolyan, hogy még jobban az igényeitekhez tudjam formálni a blogot! Köszönöm mindenkinek aki szavazott!

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr556583553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miyazaki 2010.09.11. 21:49:31

Örülök, hogy leszel a Mondóban, és főleg, hogy jkulttal... mostanában ezen a téren nagyon eleresztették magukat, és a sok-sok oldal rajztechnika meg a visual kei bandákról szóló cikkek nem igazán nekem valók :D

Vash 2010.09.11. 23:51:18

Hát mi mással lennék, mint jkulttal:) Most, hogy "összeolvadtunk" és kapok lehetőséget írogatni, próbálom majd hozni a szokásos formámat itt is. A visszajelzéseket meg majd várom, mert sajna az AS-nél nem sokat kaptam, így tényleg gőzöm nincs, hogy mire lenne igény és mire nem (a yaoi cikkeket sokat szidták nekem, de azokról nem tehetek:) ). Eddig azt csináltam, ami nekem jó volt és csak reméltem, hogy az olvasóknak is jó :D Amihez igazán lenne kedvem, az a Gastroyaki folytatása, de valszeg azt itt, a blogon fogjuk folytatni Csillával. Már csak meg kellene beszélnem vele :P Jut eszembe, köszönöm a japán nyelvvizsgás posztodat, mert sok mindent megtudtam belőle :) Szeretném decemberben bepróbálni az N5-öt :P

Mesi 2010.09.12. 20:34:55

Húúú~ Lesz Gastroyaki folytatás? *-* Yatta~ :D Imádtam/om azokat a cikkeket *.*

Csilla 2010.09.13. 10:27:51

Hát án benne vagyok a folytatásban, mint minden jóban. Már gondoltam is rá, hogy egy "szülinapi meglepjük magunkat" kajálás keretén belül elmehetnénk a Tokióba, vagy valahova szusizni. A Nobu még nem nyílt meg ha jól tudom.

Vash 2010.09.13. 16:14:00

Akkor pénteken találkozunk?:D
süti beállítások módosítása