"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Heti Programajánló

2010. augusztus 09. - Dharman

A héten egy darab esemény van, ami meghatároz minden más programot, és ezen most meglepődtem. Gyakorlatilag minden szórakozóhely ehhez alkalmazkodik, és csendesen visszavonul. De mi van azokkal akik nem akarnak sok pénzért egy szigeten porosodni? Hát azoknak nem nagyon tudok semmit ajánlani:(

De szokás szerint kezdjünk inkább a mozival.  A hét filmje a Varázslótanonc Nicolas Cage-el. Én valószínűleg kihagyom, láttam az előzetesét, valahogy nem jött be. Mostanában Nicolas Cage túl sok, közepes filmben szerepel. Vagy csak nekem tűnik így?  Ha valaki egy igazi amerikai csihi-puhit akar látni, az nézze meg a A szupercsapat-ot, ahol láthat amerikai kigyúrt katonát, nagy fegyverrel, és morcos arccal. Igen, sajnos ennek is láttam az előzetesét, és csak annyit tudok kérdezni, MIÉRT ilyen szar filmeket hoznak be ebbe az országba????  A következő borzalom címe Levelek Júliának , ez meg valami csöpögős szirup szerűség, amit még a kritikák sem ajánlanak. Bár be kell vallanom, Olaszország egyik legszebb városában Veronában játszódik. Mindezek után, már kifejezetten felüdülésnek tűnik a Kutyák és macskák újabb része, ahol a rusnya macska bosszút áll.

És akkor térjünk is rá ennek a hétnek a fő eseményére, ami természetesen a Sziget fesztivál. Azt hiszem két tábor van sziget ügyben, aki szereti, és aki utálja. Én a nem szeretem kategóriába tartozom, de ebbe az is belejátszik, hogy nincs időm elmenni, mert hétköznap dolgozom, és egy szombati napra meg sajnálom a pénzt kidobni azért, hogy egy tömegben nyomorogjak, és próbáljak egyik színpadtól a másikig eljutni. Persze semmi gond nincs azzal, hogy sokan szeretik, nyilvánvalóan európai szemmel nézve is egy komoly fesztiválról van szó. Én azt hiszem ehhez már kicsit túl kényelmes (és természetesen nem túl öreg) vagyok:)

Szóval mivel Sziget van a héten, gyakorlatilag az összes szórakozóhely takarékon lángol a héten, be is pánikoltam mit fogok ma ajánlani, ezért a nálam nagyobb szakértőket kérdeztem ez ügyben, és ők el is árulták nekem, hogy a Kobuci kert-ben a szerda, és a szombat sem marad esemény nélkül. A Napra világzenét játszik szerdán, illetve akihez nem áll távol a népzene, az szombaton elmehet Zuboly koncertre. Köszönet Bettinek az infóért:)

Viszont, egy újabb kiülős helyet találtam a Város ligetben a Pántlika nevű helyet, ami egy nagyon kellemes kis hely, és vasárnap Roy szórakoztatott minket egy szál gitárral:)

Búcsúzóul, egy kellemes házibuli emlékére, megosztanám veletek ezt a vidám kis klippet, amit Rider barátom mutatott meg:) Egyébként az együttes többi klippje is  hasonlóan vidám, és kicsit fura:) Mindenki érezze nagyon jól magát ezen a héten is:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr156583439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betty 2010.08.09. 22:47:38

Képzeld Julcsi, én láttam a Varázslótanoncot! Vicces, mert utána még filóztam is rajta h felnyomom a facebookra a trailert és hozzáírom h ez NE tévesszen meg senkit se, mert nagyon gyengére sikeredett. Ehhez képest a film fokozatokkal jobb! A trailer alapján én nem fizettem volna érte, premier előtt láttam egy ismerősömmel, ingyé ;) és azt kell h mondjam h kellemes csalódás volt a javából. Szórakoztató, vicces, látványos film és azt kell h mondjam -bár NEM vagyok filmkritikus-, hogy Cage most ebben végre összekaparta magát és hozta a figurát (pedig már én is leírtam, mint színészt). És Monica Bellucci még így a sokadik x-en túl is gyönyörű NŐ! A sztori semmi extra, a szokásos mentsük meg a világot, de jó a rendezés, sztem. Összeségében: ajánlom mindenkinek, az egyszer megnézhető kategóriánál egy fokkal jobb, szóval Julcsi irány a mozi! :D

barneee 2010.08.09. 23:17:03

Ésssssssss télen Matt & Kim fellép Londonban! ;)

Julcsi 2010.08.10. 09:23:12

Hát jó, megdumáltál, de a sor végén van a Szellemíró, és a Shrek után:)

Julcsi 2010.08.10. 09:23:58

:D:D:D: Hát nem tudom milyenek lehetnek egy koncerten:)

Betty 2010.08.10. 19:21:04

Nemá Julcsi!!! A Shrek is? Nah jó a harmadik rész elég gyengécske lett, de állítólag ez az utolsó rész mindenért kárpótól, jó kritikákat olvastam róla. Nálam tervbe van véve ;)

Julcsi 2010.08.10. 19:32:32

Betti akkor menjünk együtt Shrek-re:) A sorrend kizárólag időrendi, a Shreket előbb kezdték játszani:)

Betty 2010.08.15. 20:49:12

Jaj, ezt csak most olvasom....pénteken jön fel anya Pestre, vmi mozizást is terveztem...ha nem jön össze vele a Shrek, akkor szívesen megyek! :)
süti beállítások módosítása