"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Heti Programajánló

2010. augusztus 02. - Dharman

Nem tudom, hogy rajtam kívűl bákit is érdekel, milyen pogramok lesznek hétről hétre, de rájöttem hogy ha nem, akkor sincs semmi gond, mert ez a kis poszt mindig arra késztet, hogy megnézzem mit kínál a hét nekem szórakozás szempontjából. Aztán vagy eljutok, vagy nem. Ha igen, akkor jó nekem, ha nem akkor sajnálhatom hogy kihagytam valami jót, de mindenképpen valami motivációt ad így a hét elején. Ha meg esetleg más is kedvet kap egy programhoz, akkor még jobb nekem:)

Mozi szempontjából a múlt hét nagyon erős volt, igazi nagy filmekkel, ezért érthető módón ez a hét kicsit szerényebb kínálattal bír. Van egy Rajzfilm adaptáció amiről úgy sejtem van aki tudja miről írok, én sajnos nem:) Ezen kívűl van egy Adam Sandler féle agymenés, illetve egy Animáció. Én Hitokiri úrtól kérdezem, hogy ha esetleg a mozi választja, lehet-e az a Shreck 3D-ben, de akkor én be leszek gyógyszerezve, ezzel számoljon:)

Fesztivál szempontjából is pihenős hétnek nézünk elébe, legalább is én nem találtam semmit, gondolom ez a Sziget fesztivál előtti nagy csend, de erről majd inkább a jövő héten írok.

A héten a Zöld Pardon kínálat a következő:

Hétfő , vagyis ma - Kowalsky meg a Vega, hát erről azt hiszem mindenki lemaradt, aki innen próbáll programot találni...

Kedd - Sucuribe, fogalamam sincs milyen zenét játszanak, de meghívtak rá a Facebook-on, szóval nem lehet rossz

Szerda - Bikini

Csütörtők - Copy Con, ez reggae ha valakit érdekel

Péntek - Hősök, róluk azt kell tudni, hogy Veszprémi zenekar, mint a Vad Fruttik, és van egy számuk, aminek a refrénjét, Likó Marci a Vad Fruttik énekese énekel, és szerintem nagyon jó:)

Szombat - HS7, na erre lehet hogy elmegyek

Vasárnap - Magashegyi Underground, őket viszont nagyon ajánlom, mert jók:)

A Kobuci kert-et mindenképpen ajánlom, a nyáron legalább egyszer menjetek el, bár ezen a héten többnyire városi rendezvény lesz, ezért ne ezen a héten.

A Gödör-ben idáig sem voltak nagy programok, és most program szünet lesz, de inni persze bármikor lehet ott is, ez kicsit szánalmas, de remélem ez a hely is feléled, és előbb utóbb valami ott is történik...

Ahova még hívtak a Facebookon, az a Nemzetközi repülő nap, ami Kecskeméten lesz, ha valakit érdekel.

Igy összefoglalva, szóarakozó helyek szempontjából, kicsit szerény hetünk lesz, de ez nem baj, ha van jó társaság, akkor van jó program is:)

A Hősök - Likó Marci számot, meg itt lehet meghallgatni

Mindenkinek jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr846583401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hitokiri 2010.08.02. 22:43:20

Azt hogy érted, hogy be leszel gyógyszerezve? :D

Julcsi 2010.08.03. 09:18:29

Hát úgy hogy én 3D-t nem tudok Dedalon nélkül nézni, mert rosszul leszek....

Cella 2010.08.03. 09:42:54

A Gödör úgy szánalmas, ahogy van... Mármint... Csupa külföldi, akiknek van erre pénzük, horror árak, és ha nem a kiülős részbe akarsz ülni, mert nem akarsz náluk venni semmit, akkor ülhetsz a pisiszagú fűre... Láv Nah, Julcsi! A rajzfilm, amiről szó van: http://hu.wikipedia.org/wiki/Avatar:_Az_utols%C3%B3_leveg%C5%91idom%C3%A1r :) Sőt, hoppáré! Itt meg is nézheted :D http://sorozatokingyen.org/page.php?544 Ill. sztem Te a Subscribe zenekarra gondoltál, here you are: http://www.subscribe.hu/ Szal metál :)

Julcsi 2010.08.03. 17:20:55

Érdemes megnézni a sorozatot? Mármint jó?

Cella 2010.08.04. 09:22:23

Én most nézem, nekem tetszik, jópofa :D Gyerekmese igazából, nézd meg az első részt, és vonj le következtetéseket :)
süti beállítások módosítása