"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Heti programajánló

2010. július 26. - Dharman

A múlt héten nem volt program ajánló, de ez nem azt jelenti, hogy nem voltak jó programok, és remélem mindenkinek jutott belőle valami:) Én voltam koncerten, moziban, és rátaláltam egy jó kis kiülős helyre is, de beszéljünk inkább erről a hétről, mit is tartogat a számunkra program szempontjából.

A héten az időjárás a mozinak kedvez, és ennek nagyon örülök, mert két filmet is komolyan ajánlok megnézésre. Az első az Eredet című film, amit a Vox magin nagyon beharangozott, és ezért nagyon kiváncsi is voltam rá, főleg azért mert nagyon Dick-es témát boncolgat, jobban is mint számítottam rá. Igen, ezt a filmet néztem meg múlt héten, és egy bejegyzés is lesz róla, addig is tessék elmenni, és megnézni, mert nagyon jó a történet, nagyon látványos a film, és jó sokat lehet vitatkozni róla, főleg olyan dolgok miatt, hogy mennyire logikus a történet. A másik filmet még nem láttam, de szintén jó kritikát olvastam, és hallottam róla, ez nem más mint a SzellemíróA film egyik szereplője Pierce Brosnan, akit nem rég méltattam, az Emlékezz Rám című film kapcsán, ráadásul a történet is jónak igérkezik, szóval, ha valaki már megnézte az Erdetet, akkor utánna eljöhetne velem ezt is megnézni:) Ja és még mindig nem láttam a 3D-s Shrek-et sem, pedig azt sem kéne kihagyni:)

Mivel ez az év a fesztiválok éve, szinte minden hétre jut egy fesztivál is, most a Művészetek völgye-t ajánlom, ahova megint nem jutok el, mert dolgoznom kell:( Aki tud menjen, mert rengeteg jó program van!!!

Koncert ügyben a következő a helyzet. Voltam Péterfy Borin a ZP-ben, és azt kell hogy mondjam, hogy Bori nagyon de nagyon jó koncertet tud adni, de sajnos ezt mindenki tudja, ezért a tömegnyomor enyhe kifejezés, arra ami ott volt. De megérte, hihetetlen, hogy mennyi energia van ebben a nőben. De hagyjuk a múltat, a héten, ha nem esik az a fránya eső akkor én szerdán a Zöld Pardon-ban leszek 30y koncerten, és lehet hogy elcsábítom a Kolozsvárról érkezett kollégáimat is. A Kobuci kert programja nem izgatott fel túlságosan, de oda is menjetek el egyszer, és kóstoljátok meg a névadó kolbászos bucijukat, mert állítólag nagyon jó:). A Gödör tök uncsi a nyáron, nem is értem mért... Viszont ha egy jó kis helyre vágytok, akkor menjetek el a Városligetben a Kertem nevű helyre, mert ott igazán jó a hangulat, szabadtéren van, bringával is lehet menni, és nagyon fincsi Balkán burger kapható, aminek a húspgácsáját helyileg csinálják. Megkóstoltam, bejött. Ja igen, azért írok most ilyen sokat a kajáról, mert úgy néz ki végre sikerült leszoknom a cigiről, ami két dolgot jelent. Egsrészt, tudok alkoholt inni anélkül hogy rágyujtanék, másrész állandóan eszem. Ennek következményeként, hamarosan jó kis fogyókúra ötletekkel foglak bombázni benneteket, amiket természetesen kipróbálok:)

Én pénteken albérlet búcsúztató bulira megyek, ami valószínűleg meg fogja határozni a hétvégém további napjait, de ha sikerül, szertenék eljutni a Szécheny gyógyfűrdő-be kipihenni a bulit, mert igen is jó hely, főleg ha nem lesz túl meleg.

Ennyit erről a hétről, remélem mindenkinek nagyon szép, meg jó lesz, és eljut valami jó kis helyre. Ha nem azokra amit ajánlottam, akkor másra, és ha valaki talál valami jó helyet, az írja meg nekem, hogy én se hagyjak ki semmi jót az életemből. Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr96583371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása