"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Nem értem...

2010. július 21. - Dharman

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr826583353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamaal 2010.07.21. 13:01:45

egy közterületfenntartó egyéniséggel

Vash 2010.07.21. 13:14:36

baszki én itt nyüszítek már egy ideje...nem tudom túltenni magam ezen a képen...ez nekem sok. tudod azon már nem lepődöm meg, hogy férfiak női szerelésben közlekednek, az sem lep meg, ha ez a szerelés már hiányos, de mi a F*SZT KERES ENNÉL AZ ELMEBETEG ABERRÁLT LÉNYNÉL EGY K*B*SZOTT NAGY FOGKEFE????????? XD és miért nem lövik tarkón a háttérben lévő jól öltözött egyének??

Julcsi 2010.07.21. 14:18:16

Újabban eltünnek a kommentjeim:S Robi, tedd túl magad azon, hogy vannak gonosz, buta, és aberált emberek is, ez van. Igazából szerintem a képen lévő valaminek egyszerűen csak feltűnési viszketegsége van, ne keress semmi logikát a kinézetében.

Nami 2010.07.22. 15:59:07

Én azt nem értem hogy akadtál erre a képre... :) Elképzelem a Google keresőszavakat: Szarvas sisakban és piros holdjáróban fogkefével utcát súroló ronda kövér pucér pasi.

Vash 2010.07.22. 16:00:49

igazából már évek óta minden nap beírtam ezeket a szavakat a keresőbe, mert tudtam, hogy egy nap rátalálok
süti beállítások módosítása