"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Heti Programajánló

2010. június 27. - Dharman

Ismét egy újabb hétnek nézünk elébe, és talán már az idő is javulni fog, szóval lehet jó kis programokat szervezni. Nem tudom ki hogy van vele, de én még a hét elején nem igen tudom hova vet majd a péntek este, nem beszélve a szombatról:) Igy aztán az lesz vége, hogy itt ajánlok valamit, aztán teljesen máshova megyek. A héten pédául szombaton ingyenes Malacka és a Tahó, és Magashegyi Underground koncerten voltam, amiről kb. pénteken szereztem értesülést. Szóval lehet hogy majd hétközben módosítom ezt a program ajánlót:)

Mozi ügyben, most nem lelkesedtem be annyira, de még a Ha/Ver-t sem sikerült látnom, bocsi Marcella, zűrös napjaim vannak mostanában, de nem sokára szabin leszek, és ha még mindig áll az ajánlatod szívesen választanálak mozitársnak. Azért ha valakit érdekelnek a heti mozi premierek itt mazsolázhat. Ja, és persze jön az Alkonyat következő része is, amit én biztos megnézek, bár erre nem vagyok büszke:)

Ezen a héten nem maradunk fesztivál nélkül sem, hiszen kezdődik a VOLT Sopronban. Mindenkit irigylek, aki fesztiválra megy, sajnos nekem ez idén kimarad, mert nekem dolgoznom kell, méghozzá azért, hogy majd jól kirughassanak, de ez már az én bajom. Nekem idén, csak az élménybeszámolók meghallgatása marad, ha valaki megy VOLT-ra írja meg milyen volt.

Persze ezen a héten is a  Foci VB a fiúk, és a focit kedvelő lányok legfőbb programja. Ehhez továbbra sem tudok hozzászólni, de jó szórakozást kívánok hozzá mindenkinek. Ha jó idő lesz, mindenképpen valami kiülős helyet ajánlok, mert ott sokkal élvezetesebb nézni, és szerencsére elég sok olyan kocsma van, ahol lehet focit is nézni. Ilyen körülmények között még engem is rá lehet venni, hogy egy egy meccset megnézzek, és egy jó sörrel, meg zsíros deszkával nem tűnik annyira uncsinak nekem sem:)

Koncertek közül jelenleg a ZP-ben két koncertet tudok ajánlani. Az egyik a The Carbonfools, akiknek még nem voltam koncertjén, de pár számot ismerek tőlük, és az énekesük látványnak sem rossz:). A másik zenekar az Anna and the Barbies, őket már hallottam, és jók, és ott meg a fiúk nem fognak csalódni az énekes hölgy kinézetében:) A Gödör sajna nem ajánl erre hétre semmi extrát, de a fesztiválos heteken, a koncert ajánlat drasztkusan csökken itt Pesten, ez van.

Egyenlőre ennyit találtam, de ha valaki tud valami jó kis programot, az jelezze nyugodtan, és hét közben én is frissítek. 

Addig is itt egy videó a kedvenc számomról a The Carbonfools -tól

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr246583271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi 2010.06.28. 09:49:45

Carbonfoools mikore?

Julcsi 2010.06.28. 21:38:53

Pénteken 8-kor, a ZP-ben:) Voltál már koncertjükön?

Orsi 2010.06.28. 21:58:47

Hú még nem, de szeressem :) Jólenne menni :D

Julcsi 2010.06.29. 08:59:58

Ok, menjünk:) Még sem voltam, és kiváncsi vagyok rájuk:)
süti beállítások módosítása