"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

AnimeStars magazin csapó 21!

2010. május 25. - Dharman

Bizony!

A borító például ilyesmi:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

A tartalom és sok más értelmetlen extra a tovább mögött lesz...mert most nekem így tetszik. (igen, direkt dobálom össze vissza a szövegeket és a képeket, hogy lazának és trehánynak tűnjek)

Először az egyéb rovat tartalmát mutatom, mert már nem szeretem, hogy mindig az van utoljára!

EGYÉB rovat

- Mendol dorama bemutató
- Minami Akina idol bemutató
- Final Fantasy 13 és a hozzá tartozó cosplay rovat

Poszteren a  L'arc-en-Ciel és a Final Fantasy 13!!

Ezalatt Oroszországban:.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ANIME rovat

- aktuális, Japánban futó animék bemutatás
- a hónap felfedezettje: Ichiban Ushiro
- Soul Eater
- K-ON!
- Üvegnyuszi
- Lucky Star
- Ghost in the Shell
- 2010 Sakuracon fényképes beszámoló

MANGA rovat

- Oh!Great mangaka bemutató
- Air Gear
- Katekyo Hitman Reborn!
- Metropolis
- Vázlatok (új yaoi manga a Fumax-tól!)
- Démonnapló

Mi a különbség a depressziós és a transzvesztita között? Depressziós: depi vagyok, öngyi leszek
Transzvesztita: Peti vagyok, Gyöngyi leszek

KULTÚRA rovat

- japán építészet
- sushi készítés
- kínai horoszkóp
- Hanami fényképes beszámoló

A zene rovat itt van, csak én olyan tréfás vagyok, hogy elrejtettem és ki kell jelölni, hogy látszódjon:

ZENE rovat

- News
- L'arc-en-Ciel
- LMC interjú és koncert
- Versailles

Megjelenés: jövőhét vége környékén, de mindenféleképpen még idén!

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr416583157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hitokiri 2010.05.25. 13:36:41

Új yaoi manga a Fumax-tóóóól!!!! Tényleg közeleg a világvége. Valaki segítsen engem a másvilágra legyen szíves.

Julcsi 2010.05.25. 16:22:58

Robi csúúúcs vagy:)

Vash 2010.05.25. 16:51:07

A másvilágra, vagy a PURGATÓRIUMBA????? LOST!!!!!!

Hitokiri 2010.05.25. 17:51:45

A PURGATÓRIUMBAAAA!!!!!...na ODA biztos nem :D Annyira még nem vagyok elveszve :)

Vash 2010.05.25. 18:29:33

Elveszve, vagyis Lost, vagyis most beszóltál. HOgy dögölnél meg! XD

Hitokiri 2010.05.25. 19:28:47

Vesszen el pénzem, házam, marhám, a földre leszek sújtva...DAS IST SPARTAAA!!!

Mesi 2010.05.28. 16:11:32

Hahahaha! De bolondok vagytok! xDD Amúgy jól néz ki a borító ;D

Vash 2010.05.28. 18:31:24

Nem vagyok bolond, csak különlegesen gondolkodom:)

Hitokiri 2010.05.29. 08:20:54

Én se vagyok hülye, csak mérsékelten intelligens :D
süti beállítások módosítása