"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

1 bögrés sütemény

2010. március 21. - Dharman

Tisztelt Uraim! A most következő receptet Araniel konyhájából csórtam, azért, hogy bebizonyítsam, hogy mi is képesek vagyunk sütni, még finomakat is. Ehhez még csak homokossá sem kell válnunk. Kipróbáltam, sikerült és mind megettem. Részleteket alant!

Tisztelt hölgyeim! Ugye önök is látják milyen színes ez a blog. Nem csak folyton női melleket és patakokban folyó vért mutatok és nem csak arról írok, hogy mennyire jó combjai vannak Lady Gagának. Itt az első recept is, amitől garantáltan nem fognak dobni egy hátast, mert talán még egy óvodás kislány is meg tudná csinálni. Számomra természetesen ez is egy kihívás volt, mert majdnem kifelejtettem belőle az olajat és a tojást, de végül megcsináltam. Tiszteljenek és szeressenek ezen okoknál fogva is nagyon!

Hozzávalók a bögrés finomsághoz:

.

4 evőkanál liszt
egy nagyobb csipet sütőpor
3 evőkanál cukor
1,5 evőkanál kakaópor (csak végszükség esetén legyen a nyuszis fajta)
3 evőkanál tej
1,5-2 evőkanál olaj
1 tojás
egy nagy bögre, legalább 3 dl-es

.

How to...

Tegyük bele a bögrébe a száraz adalékanyagokat, keverjük össze, majd ezután keverjük bele a többit is, úgy mint tojás, tej és olaj. Ha ez az egész cucc egy masszává áll össze (nem kell megijedni, mert pont ez volt a cél), akkor vágjuk be a mikróba (csak óvatosan, nehogy összetörjön a bögre). Mikrózzuk legmagasabb fokozaton 3 percig és már kész is. Ezután minél előbb érdemes elfogyasztani, mert kő kemény lesz és ez nem azért van, mert valamit rosszul csináltunk volna ;). Persze ezután is lehet kakaóba mártogatni, szóval még így is király. Araniel és én is javaslom, hogy ne magába együk. Én lekvárral ettem, de ha bejön a gyümölcsszezon, akkor szinte bármilyen nemű gyümölccsel nagyon finom, sőt ha mellé teszel 1-2 gombóc fagyit, még izgalmasabb kompozíciót tömhetsz magadba.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr286582897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivi 2010.03.21. 13:51:11

Hm, lassan már egy Vacsoracsatát is meg tudnál nyerni! No, meg versenyezhetnél az ottani kommentátorral is!

Vash 2010.03.21. 13:57:24

Vacsoracsatát?:D Ebből a posztból ez jön le? :D Akkor valamit elrontottam :P

Ivi 2010.03.21. 14:20:05

Hát van olyan celeb, aki a kamera előtt fog először életében fakanalat :) Te már helyzeti előnyben vagy hozzájuk képest
süti beállítások módosítása