"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Volt egyszer az ember...

2010. február 16. - Dharman

Garrison tanár bácsi (South Park):" - Kezdetben mind halak voltunk. Stimmel? És úszkáltunk a vízben, míg nem egy nap pár halnak GYPs utóda lett de ezek a GyPs halak is élni akartak, és éltek is. Olyannyira, hogy később még elfuseráltabb halaik lettek, aztán egy nap az egyik ilyen torzszülött kikúszott az óceánból a mutáns halkezeivel. Na ott aztán jól seggbe kúrt egy mókust, vagy mi ez, és lett egy ilyen GyPs békamókus, aztán neki is lettek GyPsebb utódai, ilyen majomhalbékák, és akkor az egyik majomhalbéka telibe vert egy majmot és aztán a majomnak született GyPs utódja ami megdugott egy majmot és így lettetek ti. Összefoglalva tehát 5 majom elfuserált ivadéka által seggbe kúrt halmókusokból lettetek, GRATULÁLOK!!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr256582791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vash 2010.02.16. 11:44:29

Ezt az idézetet ajánlom a születésnapos Marcellának és a névnapos Julcsinak is!

Cella 2010.02.16. 18:15:00

HALMÓKUS!!!!!!!!!! Köszi szépen és boldog névnapot Julcsinak! Amit ma nagyon durván meg is ünneplünk, jíhá! :D

Cella 2010.02.17. 16:37:59

Én is én is :) Kár, hogy edzés után mentem oda, és fáradt voltam :) ROBI KÉPEKEEEEEEET!!!

Vash 2010.02.17. 19:49:22

Én is jól éreztem magam. Tanulság: Orsi-channak vigyázva kell piát adni :D Képeket majd küldöm, ha rávarázsoltam gépre :)Julcsi, jó ötlet volt, hogy szabadnapot vettél ki mára :D

Cella 2010.02.18. 22:02:05

A képek eszetlen jóóóóóóók :D Julcsi láttad már? Robinál figyelnek fészbúkon :D LÁJK :D

Julcsi 2010.02.19. 10:21:31

Hogyne, még kommenteltem is:) Marcella, mi legyen Vad fruttik ügyben?????

Cella 2010.02.19. 15:58:29

Írok Neked fészbúkon
süti beállítások módosítása