"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Szenvedjetek! (Madam X-otic különkiadás)

2010. január 08. - Dharman

Igen...ismét vizsgázom...tudjátok a dolgotokat:

Akik a videó nézése közben drogokkal (a fű is az) enyhítették a kínokat, azoknak a csalás miatt a második videót is meg kell nézniük (a többieknek köszönöm az eddigi részvétet):

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr196582681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devcsa 2010.01.08. 16:33:42

Mindent bevallok. Én voltam

Vash 2010.01.08. 19:17:15

Úgy tudtam!!! Most akkor mit csináljak veled... Tudod mit, büntetésből hallgasd újra az egészet és fennhangon énekeld a refrént, miközben nyalogatod a kutyádat/macskádat/hörcsögödet/halaid legszebbikét stb....

devcsa 2010.01.08. 19:37:59

Sajnos, se kutyám, se macskám,se hörcsögöm,se halam. Pedig szívesebben nyalogatnám azt, mit hogy ezt hallgassam.

Cella 2010.01.11. 19:03:15

Az első az az, amit eddig megszoktam... Na de a második... EZ A SZÖVEG, EZEK AZ EFFEKTEK, AZ A SUSOGÓS NACI, EZ A TUCTUC, AZ A HÓNALJKUTYAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lesokkolódtam, most megyek pálinkázni, ez józanul tűrhetetlen XD
süti beállítások módosítása