"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Interjú részeggel (Hereföld rovat)

2009. november 29. - Dharman

Régi kincset találtam. Leporoltam és most átadom a köznek.

Dömsöd, február 17.

Látogatást tettünk a művelődési ház udvarán. Egy csomagot vártunk, és várakozásunk ideje alatt egy a Valentin bálról öklendezve kilépő személyre lettünk figyelmesek. Átültünk hozzá a padra, mire az illetékes személy megkérdezte, hogy mióta ülünk mellette. Miután sikerült bűntudatot csempészni lelkébe azzal, hogy azt mondtuk, egész végig itt ültünk, I. Attila (nevezzük így… például…) meseszéjpen megnyílt nekünk.

Ezzel a bejegyzéssel senkit nem akarok megbántani, semmilyen rossz szándék nem vezérelt a megírása közben, ha valakinek mégis sértő, vagy akármi, az szóljon be. -Szia! Elárulnád a neved?

-I. Attila vagyok.

-I. Attila, 18 éves vagy így már tök jogosan vagy tajrészeg. A kedves családoddal jöttél, akik előtt nem nagyon akartál inni. Barátnő, vagy ilyesmi a Valentin bálon nem volt?

-Hát őőőő az úgy van, hogy őőő vóóót nekem egy…mennyi…egy hónapja…kb…áááh…körűbelű. És őőő őőő szétmentünk és most…megin vóóót valami, de őő szerintem ez azé vóóót mer bevagyunk rúgva és szerintem ő is elég rendesen be van rúgva.

-Hogy hívják a kedves választottat?

-Őőőő Zsanett….Sz. Zsenett.

-Sz. Zsanettal akkor ez így ma alakult ki?

-Hát nem kialakult, mer mi má jártunk, de én ezt nem így akartam, aztán most megin összegabajodtunk…úgymond…de hát má mással is má…őőőő mindegy. -Nahát akkor megvan a véleményed róla, gondolom, mint ahogy az enyém is megvan. Milyen a buli?

-A buli? Én szerintem egész jó lenne, most kicsit ki szeretnék józanodni, aztán mehet a buli tovább.

-Hánytál?

-Hát próbáltam de idáig ez nemigen ment.

-Persze, persze ez így közönség előtt nehezen megy… Milyen a zene?

-A zene? Szerintem tökéletes.

-Van táncpartner?

-Vaaan.

-Zsanett, vagy akkor már mással is sikerült kapcsolatba kerülni?

-Persze, van más is.

-Remek, akkor most kicsit váltsunk témát. Hol tanulsz?

-Hol tanulok? Hát én Dunavesén…

-Dunavecsén? Értem. Szakközépben?

-Neeem ilyen szakmunkásképző…gazda…gazdaképző…

-Mezőgazdásznak?

-Igeeen igeeen. -Na akkor ezt ne is erőltessük, kanyarodjunk vissza a bálhoz. Az árak. Mi a véleményed az árakról? Gondolom, jártál a büfébe, a Gyurcsány kormányhoz mérten milyennek találod őket? Magasak, vagy azt mondod, olyanok, mint az Orbán kormányba.

-Attú függ. Én már pár éve eljárok ebbe a Valentin bálba, szerintem ugyan olyan korrekt.

-Egyéb extravagáns dolgot akkor nem tapasztaltál? Vagy olyat, amire azt mondod, hogy hű, hát ilyet még nem láttam?

-Űűűűűűm semmi űűűűűm legalább is nem nagyon emlékszem. Most kijöttem ide levegőzni…

-P. Zsuzsa mondott beszédet?

-Igen.

-Szép volt?

-Űűűűm, szerintem….én Zsuzsa nénit nagyon tisztelem, mert ő volt egy pár évig az osztályfőnököm, nagyon tisztelem. Szerintem próbál mindenkiből a legtöbbet kihozni és próbálja még a legszegényebb emberből is kihozni a maximumot, nem pénzügyileg, mert szerintem belsősé…belső…hogy mondják? A belső…. ( a válaszadás alól eléggé kitér Attila, szóval azt, hogy szép volt-e a beszéd, vagy sem, mint megerősíteni, úgy cáfolni sem tudom)

-Értékeket?

-Igen, igen.

-Ok. Merre mentetek osztálykirándulásra vele?

-Osztálytalálkozó?

-Ilyenkor gondolom sok pénz összegyűlt, mert ti rendeztétek a bálokat és ez a pénz az osztály perselybe kerül.

-Hát nagyon sok helyen voltunk, az a baj hogy én mááá őőőőő őőőőő úttörő kiránduláson is voltam és rengeteg helyen vótam és e’ nem tudnám mondani, hogy mennyi helyen is vótam, főleg most ilyen állapotban. E’ nem tudnám mondani, hogy milyen álllap…helyen vótam…meseszéjp…meseszéjp.

-Milyen a felhozatal csajok terén?

-Háááááááááááát….jó………lehetne jobb is….

-Köszönöm az interjút!

-  (~,~)
Ezek után a mellettem ülő két hölgyet osztályoztattam vele, és arra jutottunk, hogy az egyiknek széjp a szeme, és azért nem kap 10-ből tizet, csak 9-et, mert nem ismeri. A másik hölgyet ismerte, ő meg csak azért kapott 9-et...

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr156582583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása