"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

I am soooo Lost brotha'

2009. február 06. - Dharman

 

Nemsokára érkezik egy kis értékelés az 5. évad eddig lement részeiről és többek között ezt a remekművet is meg fogom magyarázni:

A kép címe: Amiért Jin nem robbant fel a teherszállítóhajóval, hanem visszaugrott a múltba, méghozzá akkorra, amikor a dilis francia tyúk és a társai hajótörést szenvedtek.

Magyarázat: a képen látható a sziget, rajta a túlélőkkel. A sziget körül egy búra ami a donkey wheel hatósugara. Aki ezen belül esik az utazik az időben, aki nem, az nem. Ez eddig remélem világos :D. Na már most Amikor a repcsi felszállt Katinkáékkal és az O6-szel a hajóról ők már kikerültek a hatósugárból. Ezután felrobbant a detonátoroktól a hajó. Szegény koreai (nem japán, nem kínai, nem vietnám - már mind a három változatot hallottam) Jint a detonáció a "búra" alá repítette és így, hogy bekerült a "búra" alá ő is időtutazott. Valószínű azért került más időbe, mint a többiek, mert más volt a koordinátája, mint a többiekenek. Hát ennyi lenne. A rajzot nem én csináltam, én nagycsöcsös asszonyoknak ábrázoltam volna a pálcikaembereket. Csókolom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr276582251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása