"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

A jó házigazda - kortárs ukrán gyermekvers

2015. február 11. - Dharman

kedves vendéGek,
akik hívatlanul beállítottatok,
a picsába, hogy már megint nyitva hagytam a bejáratot.
kupi van ne nézzetek szét,
üljetek le bárhova,
oda ne, mert macskaszaros a huzatja.
nE haragudjatok, büdös vagyok,
nem volt időm fürdenI,
tegnap pedig gondoltam rá,
de elkezdődött a Miami 
helyszínelők legújabb kalandja
oda is telepedtem a maCskaszaros
pamlagra. 
megkínálni nem tudlak
semmIvel benneteket,
de nincs ebben semmi új,
hisz ismertek
ti már
engemet.
te se pOfázz, te rabiátus gennyláda,
örülj, hogy beengedtelek a lakásba,
pedig megmondtam, hogy
ne hozd többet a
gyeRekeket, na mindegy,
örülök, hogy eljöttetek, 
még nagyoBb ganét csinálni,
gyertek mÁskor is,
meg lehet próbálni,
ezentúl az ajtó zárására
jobban fogok vigyázNi.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr247162473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása