"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Variációk üzenetrögzítő szövegekre

2010. augusztus 22. - Dharman
  1. (rendőrségi sziréna hang) halló, figyelj most nem érek rá(puska lövések hangja) ha tudlak visszahívlak (géppisztoly sorozat, halálhörgés)
  2. Halló itt a halál beszél most nem tudom fogadni hívását de adja meg a címét és telefonszámát, hamarosan meglátogatom!
  3. Kedves felem! Jelenleg nem emelhetem fel eme kedvenc tere-fere szerkezetem, de engedelmeddel felveszem nevedet, s tervedet velem. Esetleg kedvedet leled, keress hevesen, s egyszer emberedre lelsz!
  4. Halló, itt a Cicababa! Hagyj valami erotikus üzenetet,hogy megismerjem fantáziád,és együtt kipróbáljuk ötleteidet...Élőben!Puszi a picike kukackára, te drága!
  5. Figyelem! Ön hívásával megsértette a Központi Hírszerzés telefonvonalát! Kérjük maradjon készüléke mellett! Kommandósaink már elindultak a tartózkodási helyére!
  6. Hállóóó , hahaha bevetted! Na mindegy örülj neki hogy nem vagyok itt mert úgy le****nálak...
  7. Tudjátok hogy működik ez?
  8. Hello,ez én vagyok,csak nem itt. Ciki!!!!
  9. Hallo, tessék?..........Hallo?!..........Szórakozz a jó édes k*rva...(síp)
  10. Most nem érek rá, mert épen d**ok.
  11. GYES-esen vagyok! Ha lejár a GYES visszahívlak...
  12. Itt a rádió. Ön egyenes adásban van.
  13. Épp nem vagyok saját magam. Ha jobban érzem magam visszahívlak.
  14. Itt üzenetrögzítője. A sípszó után hagyhatsz üzenetet, de úgy se hallgatom meg...
  15. Háló ki az...(hatásszünet). Kicsoda? (rövidebb hatásszünet) Ja, akkor hagyj üzenetet...
  16. Üzenethagyásra felkészülni! ...három...kettő...egy...síp
  17. Ha üzenetet akarsz hagyni, tedd meg, ha faxot akarsz adni, vegyél nekem faxot!
  18. ...és a hetedik napon megpihent, kikapcsolta telefonját, és most nem éred el.
  19. ...Mindig fáradtabb leszel... ...A szemhéjad elnehezedik, és alig tudod a szemed nyitva tartani... ...Nagyon álmos vagy... ...Lassan elveszted minden akaraterődet hogy ellenállj a sugallatomnak... ...Amikor hallod a sípszót, úgy érzed, védtelenül engedelmeskedned kell annak a parancsomnak, hogy hagyd meg a neved és a telefonszámod...
  20. (Japán kiejtéssel) Hel-lo. Sato vágyok. Te hagysz üzenet, én lögtön felhívlák. Te hagysz szexi üzenet, én még gyolsabban felhívlák.
  21. Hallo! Itt XY mikrohullámú sütője beszél. Az üzenetrögzítő megszökött a magnóval, és nekem kell felvenni a telefont. Ha akarod, hogy főzzek neked valamit, míg az üzenetet hagyod, nyomd meg az 1-es gombot, és tartsd oda a telefonkagylóhoz a kívánt ételt.
  22. "Kossuth Lajos azt üzente..." És Ön mit üzen?
  23. Itt a stratégiai légi-támaszpont nukleáris rakétasilója. Hagyja meg nevét, jelszavát és a célpontok kódjait. Hamarosan intézkedünk.
  24. Tudod mi ez. Tudod hol. Tudod mit. Tudod mi után.
  25. Kérjük, hagyja meg a nevét, a számát és a kedvenc alsónemű színét. Vissza fogjuk hívni, hogy tetszik-e a szín.
  26. Az üzenetrögzítő egy 5000 voltos transzformátort vezérel, ami a macskára van kötve. Ha leteszed üzenethagyás nélkül, az áramkör zárul. A döntés a Te kezedben van.
  27. Halló, itt XY. Ha ön a telefontársaságtól hív, akkor már elküldtem a pénzt. Ha a szüleim vagytok, küldjetek pénzt. Ha a bankomtól hív, nem adtak elég hitelt. Ha a haverom vagy, tartozol egy kis lével. Ha ön hölgy, rengeteg pénzem van.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr76583471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cella 2010.08.22. 23:17:21

Kedvencem a 25. számú :)
süti beállítások módosítása