"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Nyaralok! Nyeeeeeeeeeeee!!!

2010. augusztus 17. - Dharman

Kedves Szeretett Blogolvasó Kispajtásaim. Láthatjátok, hogy igencsak elszaporodtak a képek és videók a blogon, kiszorítva a nagyobb lélegzetvételű írásokat. Ennek több oka van.

1. Nyár van, minek írjak több tízezer karakteres fogalmazásokat, amikor úgyis mindenki nyaral/a meleg miatt nincs kedve olvasni (inkább megnéz valami humoros és/vagy tanulságos videjót).

2. Én sem vagyok itthon mindig. Hétvégén sem leszek, sőt jövőhéten egész héten programom lesz, ami abból fog állni, hogy Bükkmogyorósd mellett buddhulok a semmi közepén (erről azért majd fogok írni).

3. Elég kevés visszajelzést kapok a hosszabb írásaimra, ami attól tartok azért van, mert nem nagyon olvassák el őket. Persze nem kell megijedni lesz még ilyen dögivel, de mondom, most nyaralok :D.

4. Japán nyelvvizsgára is készülni kell, ami mindjárt itt van, így blogolás helyett inkább kanjikat magolok (remélem ez is érthető :D).

  • Azért parázni sem kell, mert elkezdtem szépen időzíteni az elkövetkezendő napokra és már elég sok jóságot találtam Nektek, így továbbra sem megy el nap valami okosság nélkül.
  • Ha valakit mégis zavar a sok lightos poszt, azt szeretettel várom és megteszem szerkesztővé, hogy töménytelen mennyiségű betűt rendezetlenül közölhessen a blogon;)

Ennyi lett volna mára. További jó időtöltést a blogon! Ha végére értetek a posztok olvasásának, akkor nyugodtan olvassátok újra az elejétől!:P

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr216583477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julcsi 2010.08.17. 20:55:43

Bár ugye van még két szerkesztő itt:) Akik közül sajnos én most kénytelen vagyok csönben maradni, nagyon remélem ez nem marad sokáig:) Harmadik szerkesztőnk nevében nem nyilatkozhatok:)

Hitokiri 2010.08.17. 22:22:17

Én meg eddig se voltam valami termékeny a bejegyzések terén, és ez így is marad, hacsak nem csap belém a villám és változtatja meg az egész agyműködésemet...vagy valami ilyesmi.
süti beállítások módosítása