"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Mi az, amit csak az Alkonyat könyvekből tudhatunk meg a vámpírokról?

2010. június 22. - Dharman

Íme 12 dolog, amit az Alkonyat könyvek olvasása közben tudtam meg a vámpírokról:

1, Ha ronda, nyeszlett, esetleg nyomorék ember vagy, ha vámpírrá válsz, tökéletes testű, és szép hangú, a napfényben gyémántként csillogó bőrű leszel.

2, Vannak vega vámpírok, akik ember helyett állatok vérét isszák, de ettől még lehetsz számukra olyan kívánatos, mint egy fogyókúrázónak a sült oldalas, szóval nem ajánlott a közelükben megvágnod az ujjad, hacsak nem akarsz vámpír vacsora lenni.

3, A vámpírok imádják a jó kocsikat, és a sebességet, és mivel rohadt gazdagok, ezért megengedhetik maguknak, hogy a legjobb kocsikkal parádézzanak.

4, A vámpírok ősellenségei a vérfarkasok. A vérfarkasok olyan emberek, akik a vámpírok közelsége hatására vérfarkassá tudnak változni. Ha vérfarkas vagy, akkor neked is izmos, és tökéletes tested lesz, csak nem leszel olyan sápadt mint a vámpírok.

5, A vámpírok és a vérfarkasok nagyon büdösnek találják egymást.

6,Szexelni egy vámpírral azért nehéz, mivel sokkal erősebb nálad, ezért simán porrá töri a csontjaidat, a vágy hevében, de ha nagyon visszafogja magát, akkor is minimum tele leszel kék zöld foltokkal.

7, Ha netán még is sikerül túlélned a szexet a vámpírral, és nem védekeztél, teherbe eshetsz tőle.

8, A vámpír-ember félvér magzat sokkal gyorsabban növekszik az anyja hasában, mint egy normál ember, és mivel sokkal nagyobb, és erősebb, simán szétzúzza az anyja csontjait. Egy ilyen bébi születését egy földi halandó nő, nem éli túl.

9, A vámpír-ember gyerek, ha megszületik, kb. 15 év alatt válik felnőtté, és utána megáll az öregedésben. Képes emberi kaját is enni, de jobban szereti a vért. Van szívverése, ami a vámpíroknak nincs.

10, Egy vámpírt kizárólag úgy tudsz megölni, hogy darabokra téped, és a darabjait azonnal elégeted. Ellenkező esetben a darabok, képesek összeállni, és újból vámpírrá válni.

11, A vámpír ha nem öl meg, a mérge szétterjed a testedben, és te is vámpír leszel. Ez nem újdonság, de az igen, hogy ez a folyamat három napig tart, és olyan kínzó, égő fájdalommal jár, ami elviselhetetlen.

12, A vámpírok különleges képességekkel rendelkezhetnek, ami minden vámpírnál más. Például, olvasnak más gondolataiban, látják a jövőt, vagy képesek megváltoztatni a körülöttük lévők hangulatát.

Aki még ezek után is kiváncsi, annak itt a következő rész trailere, ami június 30-án lesz látható a mozikban:

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr526583261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vash 2010.06.22. 10:54:18

Még mindig nem értem miért van minden csaj oda ezekért a vámpíros témákért XD

Julcsi 2010.06.22. 12:14:56

Hehe, ha azt hiszed hogy a csak a csajok, tévedsz:) Egyébként abban igazad van, hogy a könyvesbolt mostanában tele van vámpíros könyvekkel, van vámpíros sorozat, szóval most a vámpíros dolgok felkapottak ez tény.

Cella 2010.06.22. 15:32:44

Elolvastam az elsőt ebből... Sőt, megnéztem egy mozis verzióját a filmnek is... Hát ez gáz. Olvastam Anita Blake-et egészen addig, míg el nem jutott odáig a sorozat, hogy kb minden második lapon valakik szexeltek, és csak ez volt érdekes az egészben. Belekezdtem a Merry Gentry-be, aminek írója ugyanaz, mint az Anita Blake-nek, csak ebben nem vámpírok meg vérállatok vannak, hanem tündérek, de ugyanúgy szexelnek orrba-szájba. Mintha az ember önmagában nem lenne elég perverz. Szal érdekelt, de már nem igazán.

Vash 2010.06.22. 20:52:12

Na azért álljunk csak meg egy szóra...nem csak Amerika nyelte be ezt a fost, hanem az egész világ, szal a siker nem csak amerikának köszönhető, hanem minden olyan országnak ahova eljutott ez a termék és a fogyasztók fogyasztották :P Ez a Föld...ezek az emberek...:D MI:D

Vash 2010.06.22. 21:38:02

Igen. és a csöpögős szerelmes hősös sztorikat minden nő szereti. nézd meg azokat, akik azokat a rövidke szerelmes szotrikat olvassák. a csók és könny, júlia stb. egy kutya. mégis veszik. a filmbe meg beválogattak pár olyan kigyúrt fiatalt, akik a mostani tinik ideáljai. ha nem szólalnának meg, csak 2 órán keresztül meztelenül szaladgálnának, akkor is megnéznék a filmet.

Cella 2010.06.22. 22:39:30

És én leginkább attól vagyok rosszul, hogy jóval fiatalabbak még nálam is :D

Mesi 2010.06.22. 22:41:56

Hehe, ezt nem hagyhatom szó nélkül xD Julcsi,nagyon jó az irományod, igazán tetszik -^^- Ami a könyvesboltokat illeti, természetesen azért nyomják a vámpíros sztorikat, mert (a korombeliek) viszik, mint a cukrot. Ami a filmet illeti: nah, az egy nagy rakás. . . Bár 'nagy sztárok' vannak benne és elméletileg jó effektek is - amit én nem érzékeltem -, nekem nem tetszett. A könyv jobb. De szertintem is csak az első. Nem tűnik olyan csöpögősnek, mint a mozis párja. Persze én először a könyvet olvastam, ezért a második résznél is csak az eltéréseket lestem és kiröhögtem a filmet, h milyen (khmm..) szar, ha szabad ilyet mondani. :D A folytatás szintén nem nagy szám, de "ha már elkezdtem, végigolvasom". A siker nyitja természetesen a kidolgozott ffi testekben rejlik xD Legalábbis szerintem... :D Vash: szívesen vitatkoznék, de igazad van. "Ha nem szólalnának meg, csak 2 órán keresztül meztelenül szaladgálnának, akkor is megnéznék a filmet." Sőt! Még többen is néznék >.<

Cella 2010.06.22. 22:43:26

*most nézte csak meg ezt az előzetest, és jól sejtette a következményeket* Ettől hányok. Komolyan, akár egy nőnemű lény is beveszi azt, hogy egy humanoid pasi képes ilyen baromságokat mondani?

Melcsi 2010.06.22. 23:39:00

13.: A vámpírok jobban úsznak mint a farkasok, habár a farkasokban genetikailag kódolt az úszás képessége.

Julcsi 2010.06.23. 09:20:29

Mesi, Melcsi köszönöm a commenteket:) Hát igen, végül is igaza van Vash barátunknak, mert a hozzászólásokból kiderül, hogy rajta kívűl mindannyian valamennyire elolvastuk, megnéztük ezeket a dolgokat, annak ellenére:) Egyébként bevallom, én kifejezetten a pasi testek miatt néztem a filmet, és nekem mindegy hogy mit adtak elő:)
süti beállítások módosítása