Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

AnimeStars magazin 18. szám kritika

2009. november 28. - Dharman

K. Péter részére

 

Kedves Szerkesztő Úr/Hölgy

A magazinjukat most először vettem kézbe, így nem igen tudom, hogy az előző számokban mik voltak. Ez a szám 990 Ft-ba került és a valamilyen Ördög májjal foglalkozik a fő cikke. A címlapról legalább is ezt lehet leolvasni.  Ez egyébként, mint vallásos embert felháborít. De nem is ezért vettem meg, hanem a poszternaptárért. A magazin szaga jó, bár valami citrusillatnak jobban örültem volna . Beljebb tele van betűkkel és csomó kínai kifejezéssel és írásjellel. Én nem tudom miért nem lehet megírni egy cikket magyarul. Ezen bevezető után kérem fogadja szeretettel a véleményemet az írásaikról és magáról erről a magazinról.

Japánból jelentjük: nem olvastam el, de ezek ilyen mesék, amik Japánban vannak.

Animeelemzés: nem olvastam el, de ez az ördög mája, amiről a címlapon volt szó és ez valami kardozós.

Animeelemzés: Wunderfull day: nem olvastam el, de ez is valami erőszakos, lövöldözős mese, amit biztos nem néznék meg és nem is értem, hog hogyan kerül egy ilyenről cikk egy női magazinba.

Elmélkedő: nem olvastam el, de ezt még lehet el fogom, mert sokkal kevesebb betű van az oldalon és plüssállatokról szól a képek alapján, amiből nekem is van egy-kettő.

Ezután jöttek még "animebemutatók" miniszoknyás mesefiguráról, zenészekről, és mindenféle amorf őrültségről. Nem részletezném jobban, mert csak  jobban felidegesítene.

Könyvajánló: Mo Hayder Tokió könyve biztos nagyon érdekes lehet, de a cikket nem olvastam el, mert Lovas Anna írta és az olyan dolgokat, amiben a ló szó szerepel figyelmen kívül hagyom. Egyébként miért nem inkább valami jó Rejtő könyvről írnak?

Filmajánló: Miért olvassak egy filmről? Ráadásul itt is valami ferdeszemű népség áltatja magát azzal, hogy valaki kíváncsi rájuk. Hát lófaszt (már bocsánat).

Kitekintő: A kávézóról szóló cikk nem tetszett.

Kitekintő2: Túl kevés volt a szöveg és a képek a lap alján helyezkedtek el, ezzel olyan érzést keltve, hogy a mondanivalója az írásnak túl könnyed (ezért lebeg), a képek pedig túl fajsúlyosak. Ezért nem olvastam el.

Interjú-sarok: Nem szeretem a pandákat, így ez is kimaradt.

Mangaka galéria: beleolvastam pár helyen és egy büdös szót sem értettem (lehet nem is magyar magazint vettem?). Anyacsavar? Szerszámkészlet? Hegesztőpisztoly? Csiszológép? Satu? Mi ez valami barkácsrovat?

Mangaajánló: Itt meg a folyamatos lepkés alcímek vették el a kedvem az olvasástól (megjegyzem, az írónak ez lehet a heppje, mert más alcímek is ilyen egyhangúak). Hogy lehetnek ilyen ötlettelenek azok, akik publikálnak? Ordenáré! (már bocsánat)

Ezután  elfordított oldalak következtek, amik ráadásul nem is voltak színesek. Az oldalak tájolása miatt ezt sem tudtam elolvasni.

Az ezt követő 4 oldalt véletlen kitéptem és segítségükkel megpucoltam az ablakot.

Műfajzás: nem tudom mi az a manga, így ezt sem olvastam el.

Japán oldalak: Csupa helykitöltésnek szánt írás. Mind Japánról szól, még a párkereséses cikk is, amit majdnem elolvastam, de meggondoltam magam, mert láttam, hogy egy férfi is segítette megírni és az már jó nem lehet. (felháborító és elfogadhatatlan, hogy ezek már mindenhol ott vannak és mindent jobban tudnak) A Nankingi mészárlásos cikk talán az egész magazin legalja. Pontatlan, érthetetlen és ennél már sokkal jobb cikkek is születtek a témában. Egyébként ezt sem olvastam el.

Idol sarok & Japán hangja & Együttesbemutató & Jdorama és egyebek: mikorra elértem ezekhez a részekhez, pont elkezdődött a Barátok közt. A végén észleltem, hogy kezd elaludni a tűz a kandallóban, így az újsággal mentettem a menthetőt. Szépen égett. A poszter amiért megvettem végül is nagyon nem tetszett, így ezt ezúton postázom is vissza Önnek. Kérem, hogy a poszter árát sárga csekken befizetni szíveskedjen számomra.

Továbbá szeretnék előfizetni a magazinjukra. Kérem tájékoztasson, hogy ezt hogyan tehetném meg.

Üdvözlettel,

Gizicilin Sándorné

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr666582581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cella 2009.12.23. 12:08:02

LÓÓÓÓÓÓÓ XD Egyéb véleményem nincs :D

Vash 2009.12.23. 12:12:52

A ló (Equus caballus) az emlősök (Mammalia) osztályának a páratlanujjú patások (Perissodactyla) rendjéhez, ezen belül a lófélék (Equidae) családjához tartozó faj. Ma már csak háziasított vagy háziasítottból visszavadult formáiban ismert. Legközelebbi rokona a vadló (Equus ferus). Egyes nézetek szerint a ló és a vadló egyazon faj, az Equus ferus eltérő alfajai. Ebben az esetben a ló fogalmát tágabban használhatjuk, amelybe beleértjük a vadlovat is, amelytől a háziasított alfajt a háziló névvel különböztethetjük meg (Equus ferus caballus).
süti beállítások módosítása