"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Egyre többen unatkoznak a megállókban

2009. július 16. - Dharman

hetimind13

Tovább is van...

hetimind11

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr766582387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tina 2009.07.17. 10:23:52

Most akkor mi van? Ilyen buborékokat ragasztottak fel a megállóba, ami elvileg tükrözheti/ tükrözi a várakozók gondolatait? Én egyébként szívesen olvasnék ilyen újságot ha lennének a buszmegállókban, unaloműzőnek tényleg jó lenne.

Vash 2009.07.17. 10:35:05

Én arra tudok gondolni, hogy ezzel a "kampánnyal" azt akarják érzékeltetni, hogy milyen szinten felhígult a hírközlés. Tele vannak az újságok mindenféle haszontalan hírrel (lehet egy hír haszontalan?) és bulvárral. Ezt a témát meglovagolva ragasztgattak ki ilyen vicces elemeket. Az "Én nem a buszra várok" matrica meg gondolom csak arra szolgál, hogy megmosolyogtassa az embereket :D. Nálam legalábbis ezt érte el :P

tina 2009.07.17. 10:57:46

Nem vagyok szőke, de azért végre leesett, hogy mit ábrázol a második kép:D! Most rákerestem a neten ahol azt írják, hogy a várakozó utasok kipróbálhatják, hogy milyen lehet egy címlapon szerepelni! Erre szolgál az a tábla ami előtt az idős hölgy áll unott ábrázattal!?! Kár, hogy ezt az Andy Warhol féle "kiállítást" csak Szegeden lehetett "megtekinteni"! Az biztos, hogy ha megláttam volna egy ilyet, lefényképeztettem volna magam egy ilyen buborékkal. Egyébként abszolút jó ötletnek tartom, ha mást nem is érnek el vele, de legalább egy kis mosolyt csalnak vele az emberek arcára a szürke monoton hétköznapokon, már akinek lehet.

Vash 2009.07.17. 11:11:26

Ilyen is van, viszont ezek a képek budapesti megállókban készültek a Kétfarkú kutya párt jóvoltából. SZóval akár Te is belefuthatsz egy-egy ilyenbe :) még több jóságot itt találsz: www.mkkp.hu

tina 2009.07.17. 12:26:25

Köszi:) Nagyon durva ez az oldal, főleg a plakátok, meg a matricák! De a legjobb a várakozó ketrec az Üllői úti villamos megállóban! Díjaznám azt, akinek ennyi humorérzéke van:)!

Vash 2009.07.17. 12:39:14

A ketrecen én is nagyot röhögtem. Belebújnék :S
süti beállítások módosítása