"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Háborogjunk 9. c. rovat

2009. május 28. - Dharman
Tisztelt egybegyűltek!
Kilencedjére is szeretném rátok hányni háborgásaimat. Történt egy s más mostanában, ami mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Igazán felháborító, bicskanyitogató témák következnek…kiskorú Donatellákat még csak véletlen se engedjenek a poszt elé.

A minap rendeltem egy hamburger menüt a cégtől, akitől mindig a kajámat veszem. A kiszállító gyereknek már a szeme sem áll jól, tuti, hogy beleköp a kajákba. Ami azonban szerdán történt arra nincs mentség. A rendelt hamburger zsömléje ehetetlenül száraz volt (én megettem, mert éhes voltam). Na nem mindet, mert a végére már nem voltam olyan éhes és csak a húst ettem ki belőle, a többit kidobtam. Utoljára a Gyula vezette Salsában ettem ilyen sz*rt. Mondjuk ha lehet ilyet mondani, az még ezen is túltett, mert a zsömle száraz volt ugyan, de a belseje átázott a csalamádétól. Van az a videó, amikor lányok eszik egymás hányását és kakiját. Na ez kb olyan undorító. Szóval, kijár az arany-faszkorbács.
Másik dolog. Milyen országban élünk? Undorító, felháborító, rozsomákokkal teli. A hupákolás megy nap mint nap. Senki nem végzi jól a dolgát. Vegyük példának azt az embert, aki pengével esett neki egy rozsomáknak és 6-7 vágás után sem szenvedett a puruttya állatja halálos sérülést. Valakinek már ezt is tanítania kellene. Korrekten, hiba nélkül vadászni.

Aztán egy kis forráselemzés, a legnépszerűbb magyar közösségi oldal üzenőfaláról:

1. üzenet
„Annácskám
1. most értem haza
2. 27,2 km bringa kicsit kifárasztott....
3. holnap edzés, holnapután margitos vbk-s sos valamises...”

2. üzenet
„Annácska:
1: van aksim, viszek
2: napi 10 km bringa jót tesz (csakhogy valami edzés legyen)!
3: gudnajt!”

Mivel még nem vagyok profi kódfejtő, így előfordulhatnak hibák az üzenetek megfejtésénél, de körülbelül a következőket rejtette az üzenet írója a szavak mögé:

Ahmed (olaj sejk):
1.    hazajöttem közel-keletre, a végső akcióm előtt
2.    megd*gtam majdnem 28 csajt a háremből, és ez baromira kifárasztott
3.    holnap rágyúrok az öngyilkos merényletre, holnapután meg action.

Ahmed (még miondig egy kib*szott olajsejk):
1.    megvan az aksi a gyújtószerkezethez
2.    kipróbáltam, napi 10 csaj még megy és a rádzsa szerint még jót is tesz.
3.    Holnap Allah legyen velünk!

Szóval ez egy mocskos, alattomos, sunyi merénylő. Nem elég a sok rozsomák, már ezek is itt vannak köztünk. ÉS az sem elég, hogy itt vannak, de ezt még hirdetik is mindenfelé. Nyíltan. Üzenőfalakon.
Üzenem Annácskának, hogy nekem is van aksim, bringám is és (FONTOS!!) guppijaim is! És nem félek napi 11 km-t bringázni sem.

Iwiw téma még mindig. Vannak ezek az alkalmazások. Melyik a legmegbotránkozattóbb? Az EGYMÁS SZEMÉBEN! Miről beszélünk kérem szépen??? Mi az, hogy egymás szemében?? Látom, hogy név nélküli emberek értékelnek, pontoznak engem. Képben van? Miben vagyok? A mások háta mögött értékelnek (ha úgy tetszik minősítenek) embereket. Akkor mi az, hogy egymás szemében? EGYMÁS HÁTA MÖGÖTT! Kíváncsi lennék, hogy ezen alkalmazás beindítása után hányan háborodtak fel és vitte el ezeket az embereket az agyvérzés. Pontozzanak b*szki, de névvel. (Mielőtt valaki azt hinné, hogy az eredmények miatt vagyok kibukva, az téved, mert tök jó pontokat kaptam…DE AKKOR IS!!). Már kiabálok is. Ez is a Bajnai hibája. Hol élünk? Hova kerültünk?

Nemrég jelezte egyik hírforrásom (Timi), hogy Timi csak júliusban jön haza Németországból és csak 1-2 hétre. Ez is egy gusztustalanul felháborító dolog és ki merem azt is jelenteni, hogy ennek sem lesz így jó vége. Vérlázító, hogy vannak emberek, akik hallgattak Gurcsány El Lehet Menni Ferire és elmentek. Timi, ezért még meglakolsz! Remélem nincs 1 db bringád sem odakint.
Most még szidhatnám a disznókat is, mert hála nekik, már itt kopogtat a malacvírus. Már Szlovákiában és Romániában is felütötte a fejét, hogy száradna el sejtenként. Kocsog.
É-Koreáról meg már ne is beszéljünk. Az egész világ szar szemét szar alak és különben is…

U.I.: Andicilin, te céda én szerelmes vagyok beléd és az összes kritikádba, amivel a cikkeimet illeted! Ugye hozzám jössz feleségül? Ugye nem vagy szemüveges és nincs tele az arcod ragyákkal a zsíros bőröd miatt? Ugye lány vagy? Ugye??? 

Végezetül pedig képzeljétek el, hogy ez a lány hozzátok nyúl:

...és TÖBBSZÖR is...

Háborogjunk plusz!
Bocs, ez most jutott eszembe...
Hallottak a sírköveken baszó tinikről??? Na azok is! Hogy képzelik. Undorító, ocsmány dolog. Ha az apjuk lennék, elintézném a valagukat. Mondjuk, ha a csaj apja lettem volna, nem adtam volna egy temetőbenb*szónak olyan nevet, hogy Rea. REA!!! Ilyen név... Egy kisbolygónak, egy egy földönkívülinek a Star Trekből lehet ilyen nevet adni, de egy sírkövönb*szónak... Miért nem Teréz??? Sokkal jobban ráillik. Na mindegy el*baszott egy világ ez. Remélem mostanra már mindenki velem együtt háborog. Mert megérdemeljük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr436582241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása