"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Ügyfél vs. ügyintéző – aranyköpések egy bankból 1. rész

2011. augusztus 27. - Dharman

Köszönjük a posztot Orsinak!

***

- Üf: Nem tudom meddig érek rá,mert a lányom itt toporog... úgy néz ki kakilnia kell...

***

- Ügyfél nem azonosította be magát, inkább elkezdte sorolni, hogy mennyire nem elégedett a bankkal, ill. a mai világban már senkiben nem tud megbízni, átvertük stb.

***

Előadott egy kisebbfajta monológot a magyar társadalomról, majd így szól: "A magyar embereket szét kellene robbantani, vagy a Bin Ladennel kellene egyezkedni!"

***

-          Szeretnék kérni egy másodlagos személyazonosító okmány számot.
-          Fegyvertartási engedély száma megfelel?

***

Én: Üdvözlöm, alkalmas időpontban hívom?
Üf.: Az mit jelent???

***

Üf: Voltam bent a Pannonnál és szerettem volna telefont venni, de azt mondták nem vehetek csak úgy, ha megveszem!!!!

***

Üf: Tegnap már izélték a feleségemet!

***

Ügyfél: Bemegyek a Pannonhoz, akkor ott engem kielégítenek?

***

Én: És az ön születési helyét és idejét kérném
Üf.: Kórházba születtem, '48 november 11én
Én: És akkor még a várost is legyen szíves

***

Én: Alkalmas időpontban értem el Önt 2-3 percre?
Üf: Most nem alkalmas, mert a telefon már nem az enyém!!!!

***

Üf: Nem szeretnék keretet, mert félek, hogy a bankkártyámat elhagyom! Én hitelkártyát szeretnék!!!

***

Én: Lehetek még valamiben a segítségére?

Üf: Nem köszönöm, teljesen kielégített

***

Én: És mi az, ami miatt nem szeretné kihasználni ezt a lehetőséget?

Üf: Há' mer nem sok jót halottam róla!

Én: Mégis mi az, amit hallott?

Üf: Há', hogyha tesznek rá pénzt, azt egyből levonja...

***

Telefonon női hang bejelentkezik, valami csempecég...

Én: - Jó napot kívánok, XY vagyok a ZZS bankból, Káplár János urat keresem

Nő: - Kááádááár Jááánoooost??????

(ezután kiderült, h amúgy is téves)

***

- hát, a kártya már nincs meg, mert az asszony összetépte

- a műanyag kártyát is?

- azt meg ollóval összevágta, és kidobta

***

én: jó napot kívánok... blabla.... azért kerestem, mert nyilvántartásunk szerint van nálunk egy Okoskártyája

üf: (szavamba vág) igen, de nincs is aktiválva

én: eziránt érdeklődnék, miért nem aktiváltatta még a kártyát?

üf: mert ez egy szar kártya....

***

Jó napot kívánok X.Y vagyok a Bankból és Gyurik Pál urat keresném...

Üf: Kit? Én?

Nem tetszik ismerni az urat?

Én: Személyi kölcsön termékünkkel kapcsolatban keresném

Üf.: Köszönöm, nem!! Én készpénzzel vásárolok!!!!!

Én: És milyen számon lehetne őt elérnem?

Üf: Máris mondom...500...

Én: Ez hányas körzet lesz?

Üf: Körzet??? Ez körzeten kívüli...

***

Üf.: Szerencsére egy hulladékégetőben dolgozom úgyhogy kellőképpen ártalmatlanítani tudtam. (a levelünket)

***

Üf.: "Én csak addig takarózom amég lehet. Nem akarom túllőni magamat."

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr556584531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása