"Egy őrült hangvételű, kellemes blog"

Hereföld blog

Hasznos kifejezések tanodája

2010. július 09. - Dharman

bumli

Jelentése: lassan haladó vonat

Összefoglalva: Monnyon le!

Példamondat: Az egész városon át kellett bumliznom, hogy visszahozzam ezeket a tetves macskákat a menhelyre. Értse már meg, hogy a gyerekeim hozták el mind a hármat, az engedélyem nélkül. Szóval vegyék vissza őket, mert itt helyben belobbantom mindet az új KIKA-s lángszórómmal.

Használják: Ti használjátok? Én nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://herefold.blog.hu/api/trackback/id/tr936583309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nami 2010.07.09. 11:23:33

Én szoktam használni...:)

Vash 2010.07.09. 11:27:49

Hát látszik is rajtad...:D Ha belegondolok én is szoktam, ha mérges vagyok, mert az egész városon át kellett bumliznom, hogy....:D

Nami 2010.07.09. 16:11:31

Na ugye...Ha mérges vagy,elkerülhetetlen. Max. a caplat-tal helyettesítjük. :)
süti beállítások módosítása